Samstag, 17. Mai 2008

u lijepom starom gradu visegradu..
pjevali smo te pjesme uz vatru nalozenu
i ako je nesto para i flasu vina
svaku noc se sjedilo i pjevalo
i bilo je lijepo
imala sam druga ne znam jel ga imam vise
prepricavao mi je filmove koje je gledao u kinu
a ja sam njemu pjevala
najcesce je zelio da mu pjevam onu o starom ciganu
cerge
volio je balasevica a posebno
pricu o vasi ladackom
i nju sam mu pjevala
smijali smo se ja i on po citavu noc, sve nam je bilo smjesno
bilo se sretno

i tako bilo pa proslo

6 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

e draga moja Zone kod mene ti dani jos traju,redje to radimo uz vatru posto kad bi zapalili kladu nasred parka u gradu pohapsili bi nas komplet ali gitara je tu vino isto pa se pjeva i pije do mile volje i stalno se pitam zasto sam uvek mamuran i kazem sebi navika je to :))

amazonka hat gesagt…

tako je to kad si gradsko dijete
selo je zakon

pozdrav alekss:)

Anonym hat gesagt…

Samo rijetke nadju rijetke.....prica kao i svaka druga s tom razlikom sto ova josh traje i jos zivi u nasoj realnosti preko sjecanja na njenu proslost....kazu da su takve i ljubavi..rijetke,iz mocnog su materijala i puni vatre u sebi, a traju dok traju sjecanja na njih....ne znam zasto, ali cini mi se da ce ovi da traju....i da traju...i da traju....hmmm....velike ljubavi su rijetke ko sto su rijetka velika dijela....zato i sve redje pishemo o danasnjosti i o buducnosti...ko bre hoce da njima da prioritet kad sve sto smo dosad naucili, naucili smo samo preko nasih sjecanja na proslost.A zelio sam samo da budem kratak i da se drzim zadate teme ali zato postoje i ocjene, s tim sto ja sam vec umoran da mi drugi sude jer proslost i sjecanja su samo moja, tvoja, bilo cija i nisu predmet sudjenja!!!!!!!

amazonka hat gesagt…

ne stoji tebi kratko:) zato i ne pokusavaj vise
pozdrav lerm :)

Anonym hat gesagt…

Oh,ta sijecanja.
I ja se cesto sjetim mog najboljeg prijatelja.Niko kao on nije znao da izvuce najbolje iz mene.Ni ja nemam vise kontakt sa njim.Ipak sjecanja su ziva i nezaboravna. :)

amazonka hat gesagt…

a steta je sto se nema kontakta zar ne:)