Montag, 8. Dezember 2008

umire moje selo


prije su za nase selo govorili uz smijeh
puno krmadi i puno djece
to je stipin
svako dijete a i odrasli su imali po nadimak

krmad su se setala slobodno a na svakom
sokaku se cula vriska djece
uvijek su se djecaci i djevojcice zajedno igrali
ljeti smo morali cuvati krave, tj. mi bi se igrali
a na krave zaboravljali redovno
sjetili bi se samo kada trebamo kuci ici
da bi i krave trebale da budu negdje tu
svaki dan se zavrsavao trazenjem krava
vecinom bi ih i nalazili, a ponekada bi i isli kuci
i lagali kako smo samo za tren se okrenuli a krava nigdje
heh, i pusilo se ako se ima cigara
tj. ako bi uspjeli od oceva koju ukrasti
imalo se i za kradju specijalna metoda
odlijepis kupiju na dnu, izvuces dvije cigarete i opet zalijepis
naravno da su ocevi i matere uvijek prepoznavali kradju
po kutjama ali nisu pravili od toga neke tragedije niti je bilo galame
a ponekada smo motali i lisce u papir
e to je smrdilo
u selu je bio i jedan ivica, nadimka svetac
psova sveca pa mu dali taj nadimak
on je posebno uzivao u djecijim vragolijama
pusio je dravu bez filtera
pitao bi i nas ponekada
hocete zapalit a?
mi bi uzimali, mucili se sa dravom bez filtera
pljuvali duvan iz usta a on se smijao na sav glas
bilo mu zabavno
e to to
govorio je i smijao se
posle mene je bilo jos puno generacija djece
ljeti je krivaja bila glavno mjesto skupljanja
zimi sokak iznad zuljetovicine kuce
zulje joj je muz a ime mu je ilija
zulje je nadimak
ona je bila strazar i samo cekala da prva djeca dodju
e tada bi pustala glas i psovala sve po spisku
tjerala nas a mi smo joj se smijali i dalje se nastavljali sankati i skijati
svetac je u svoje dvoriste izlazio a tomo baja u svoje
pa bi potpaljivali zuljetovicu
ja bona vidis ti ove djecurlije danasnje, nema to nimalo vise postovanja
prema nama, govorili su joj jedan s jedne a drugi s druge strane
ona bi se jos vise zestila
a nama bi bilo jos draze se tu sankati
bilo je selo puno zivota
zuljetovica je ostarila, samo ponekada jos zagalami
svetac je davno umro
ostali su samo starci
krmad se ne smiju vise pustati
cesta je pokraj kuca
auta jure
preko stotinu kroz selo
kazu, nema znaka ogranicenja
a vole brzu voznju oni koji prolaze kroz moje selo

19 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

bome mene vezu lijepa sjecanja za to selo ... i jednu seljanku

Anonym hat gesagt…

Sve se promijenilo.Te promjene nisu zaobisle ni sela.Ipak,tvoja sjecanja niko ne moze da ti oduzme,ona su tvoja,sa svim dragim likovima. :D

amazonka hat gesagt…

slazem se afrodita
ja se imam barem cega sjecati
i to puno znaci
ipak mi je zao vidjeti da moje selo umire
steta je
a tebi pozdrav:)

Anonym hat gesagt…

a meni nema pozdrav ccc

amazonka hat gesagt…

pozdrav i anonimnoj osobi

Anonym hat gesagt…

seljanka ostaje seljanka ba :)

amazonka hat gesagt…

ne doo bog da sam ko tvoji gradjani;)
sta bi bosna s toliko finog naroda

Anonym hat gesagt…

mrsh ;)

amazonka hat gesagt…

teb se nemere udovoljit nikako

Anonym hat gesagt…

de BA znas da se shalim

amazonka hat gesagt…

to neki gradjanski stil sale jel
:)

Anonym hat gesagt…

jo jo :) sta ti radish ... daj mi msn ... osh corn flakes

amazonka hat gesagt…

neam vise msn
nemam nervi od kako mi je neki tip lozinke krao
mozda ga znas jel;)
bas sam sad jela
sita sam hvala

Anonym hat gesagt…

eh sad mani povlacenja proslosti .... znas ti dosta vishe o tom tipu nego ja :)

amazonka hat gesagt…

to je vrlo vjerovatno

Anonym hat gesagt…

jahhhhhhh bona.... pa srkne kafu srkkkkkkkkk

Anonym hat gesagt…

jes jes zaboravljas ti puno toga janjuska

Anonym hat gesagt…

mogla si makar sms odgovorit

amazonka hat gesagt…

ne volim pisati sms-ove