Samstag, 17. November 2007

bogdan

bio je stariji od mene 2 godine
ali ga znam od prvoga razreda osnovne skole
dva puta su ga oborili, da ponavlja prvi razred
rastao je bez oca, imao je jos jednoga brata iliju i mamu, njezinog imena se ne sjecam
uglavom, to je bio djecak, sto bi narod prosto rekao sirotan

imao je poveliku glavu i to je bio jos jedan razlog sto su ga djeca ismijavala
on je sutio, jer se nije usudjivao nesto reci, njegove rijeci, bilo kakve da su
izazivale su smijeh ostale djece

djeca su se prema ostalima ponasali onako kako je i uciteljica
ona im je bila u svemu primjer
bogdana je grdila i pricala kako je glup, nesposoban i bog zna sta sve jos
cesto ga je i udarala

u skolu su cesto dolazili da kontrolisu da li djeca imaju vaske, usi, kako se vec kaze
kod bogdana su redovno nalazili i posipali ga nekim bijelim praskom
to bi naravno opet bila prava zabava za ostalu djecu

uvijek je sjedio u zadnjoj klupi i niko nije zelio kod njega da sjedi
jednom su opet dosli da nas pregledaju, trebo je sjedio izpred mene i ja sam par puta vidjela kako mu usi po glavi setaju
njegov otac je bio trgovac i imali su puno para
pregledao nas je, dosao red na trebu i nadje mu naravno

kaze uciteljica, ma pogledajte opet
nema on, znam mu ja porodicu, cisti, bogati
ciko pogleda i kaze a
vidi stvarno nema

od bogdana se nije vise ocekivalo da ista nauci

dosli smo u ribnicu, od petoga do osmoga razreda

razredni, milenko, crnogorac, glavni u svemu
volio je lijepe curice, zavlacio im ruke u bluze
sadisticki nasadjen
na casu razredne je dolazilo njegovih pet minuta

dnevnik na sto, prozivanje, prut na stolu

imao je razlog svakoga da izmlati
npr, odlicni ucenici, imaju jednu 4 u dnevniku
batine
dobro, njih nije mlatio previse, vise se igrao

a onda bi dolazio red na bogdana
sve jedinice
pruzi ruke bitango, djeca bi vec u gromoglasan smijeh

prve batine bi podnosio bez pomjeranja lica, nista

a milenko bi padao u zanos, djeci fino, cekaju da bogdan pocne plakati
i poceo bi bogdan plakati, ali tiho, samo su mu suze sibale niz obraze


vidjela sam ga prije par godina, obradovao se, oci mu zasjale
pricao je puno, dobro mu je, ima zenu i djecu
bogdan, bas ima lijepo ime

8 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Bogom dan...sto moze insan da izdura to nijedna zvijerka ne moze...aferim

amazonka hat gesagt…

da bas, a nije ni ajvanima bolje medju nama ljudima

Anonym hat gesagt…

Strasna prica.Sva sam se najezila.
Uh, kako me ovakve stvari ljute!
Ne volim kada ljudima udari "slava"..."vlast" u glavu,pa mu drugi dodu kao kanta za istovaranje licnih frustracija.
Vjerujem da je mnogo Bogdana bilo "unaokolo",onih koji su bili zrtveni jarci i koje je uciteljska pedagogija spustala na nivo nistice pred ocima onih koju su bas u skoli trebali da nauce nesto vise o osnovnom meduljudskom ponasanju,kolegijalizmu i ljudskosti.
Uf!!!!!!!

Ali.....treba fokusirati na pozitivne strane.Bogdan mi zvuci kao neko ko danas stabilno stoji na svojim nogama.Drago mi je zbog njega i zelim mu svu srecu,ma gdje da se nalazi na ovoj zemaljskoj kugli.

A,tebi Amazonka,veliki pozdrav. :)

amazonka hat gesagt…

pozdrav i tebi afrodita :)

Anonym hat gesagt…

Samo se pitam u kakvu ste vi to skolu isli, muka mi kad cujem za ta batinjanja.
Strasno.
A Bogdanu neka je sa srecom.

amazonka hat gesagt…

a eto takva je bila
osnovna skola "22 decembar" ribica

Anonym hat gesagt…

Poznata mi je ta skola 22.dezembar u Ribnici a posebno njeni ucitelji sa kupljenim diplomama iz raznih sela Crne Gore, Herzegovine, Kosova i Srbije. Posljedice njihovih rodnih sela ostavile su nazalost tragove na mnoge ucenike pa i na mene. Sjecam se jedne uciteljice Savete koja je samarala dok krv na nos ne udari i govorila:"Sjedi drvo na drvo"

amazonka hat gesagt…

da??
pa to je supruga od milenka, tog sto je udarao bogdana kao vola u kupusu
sigurno onda i njega znas

koja slucajnost da dodjes ovde kod mene i citas pricu o bogdanu
pozdrav
steta sto ne znam ko si