Samstag, 24. November 2007

krisban


tako se u mome selu kaze za christbaum, ostalo im valjda kako bi oni rekli od svaba
jest da je rijec nepravilno naucena ali meni draga
krisban
svake godine, pred kicenje jelke snijeg je u mome selu bio povelik
mama bi slala oca da ide po jelku u sumu i obavezno mu napominjala da donese jednu odredjenu sortu
ta nije bockala a mirisala je prelijepo
jedina joj je mana bila sto nije bila bogata granama
moj tata je svaki puta birao sa najvise grana (smrca su je zvali) a te su bockale opasno
meni se ta uvijek isto svidjala

ukrase za jelku smo mi same pravile
umotavale smo sibice, orahe, stare sijalice i bog zna sta sve jos u sjajne papire
bile su neke bonbone, od secera u prahu, to su inace bile najukusnije bonbone na svijetu
umotane u zelene, crvene, zute i plave sjajne papirice

to nam je bio najdrazi nakit, pojedes bonbone a od papirica pravis lancic, pa ga umotas posle oko krisbana
kruna ukrasa su bile svjecice male koje bi zapalili

posle su se kupovale razne kuglice, ali nikada ni jedan krisban nije bio lijep kao oni iz moga djetinjstva

5 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Ova prica mozda nema vezu sa drvecem koju svaku godinu volimo i ukazujemo njemu cast,cak i ime mu neko damo samo da ne bi bilo ono kao i sva ostala drveca...samo,nezasticeno,neuhranjeno,beza bez korjena,bez identitata,bez vlasnika,vise zuto nego zeleno....ne,nije tako surova priroda,nije ga takvog priroda stvorila....ima neko ko je suroviji od najsurovije prirode...znate vec o kome govorim...hm..blago meni..bar vam ne mogu opsirnije objasnjivati za covjeka i njegov odnos prema drvecu...dakle bez covjeka nemozemo nikakvu pricu poceti cak i onu u koju glavnu ulogu ima drvo...e sad, u ovu pricu drvo nema ulogu glavnog lika ali zato njegov autor,kreator i predator ima...nesto o ljudima i prirodi....
ima jedna teorija po kojoj su ovu planetu naselile duše u nekoliko valova.....prolazio je prvi val duša pokraj planete i zastao jer je planeta bila prekrasna.....odlučile su iskušati utjelovljenja i materjalni svijet i naselile se u biljke i životinje koje su tada bile na zemlji......jako im se dopalo tu zbog spoja duša i životinja....počeo se s vremenom razvijati čovjek,duše su se oduševile životom u materijalnom svijetu zašto su tu i zaboravile odakle su i da trebaju otići....došao je drugi val duša, a te duše su trebale podsjetiti ovaj prvi val da je ovo samo stanica ali i tome drugome valu dusha svidjelo se zivjeti na zemlji pa su i one jednostavno zaboravile zašto su tu....došao je treći val duša...one su postale moćnici,kraljevi, vladari...dovoljno mocne da povedu ova prva dva vala duša,međutim tom se trećem valu duša dopala moć, imale su je,mogle su raditi što su htjele...vladale su,i naravno i one zaboravile zašto su tu,a onda došao je četvrti val duša...to su bili obicni ljudi,postari,ucitelji,smetlari,razni mali ljudi...oni se ne mogu uklopiti,oni nikada nisu dio cijeline,stalno traže,bude sve oko sebe,tjeraju na razvoj,na ljubav ali nesretne su jer se ne mogu uklopiti...taj četvrti val nije tu da se uklopi, on je tu da sve ove duše povede sa ove planete,da ih podsjeti zašto su tu, kamo i kome idu.......niko nije nikad ovu teoriju stavio na uvid javnosti,ali ja se eto potrudio kao reprezent 4 vala da nju stavim ispred vas i pitam sve vas....ko smo mi ustvari...ako pitate mene ja i dalje divim se malom covjeku koji svakog dana gledam u meni kako on raste,razvija se i dokazuje svoje postojanje preko svoje malenkosti....LERMONTOV

Zmajcek hat gesagt…

Neces verovati zonka ali tih bombona jos uvek ima kod mene.Bas sam pre neki dan kupio pakovanje od pola kilograma tih bombonica od secernog praha umotane u raznobojne folije.

amazonka hat gesagt…

joj posalji mi koju :)

Anonym hat gesagt…

Ma fenomenalan je ovaj Lermontov zar ne?

amazonka hat gesagt…

ma jeste