Montag, 28. Juli 2008















9 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

kaze se hvala :)

amazonka hat gesagt…

niiiiijesam znala eto:)
zbilja se bas to kaze?:)

Anonym hat gesagt…

de probaj hvaaaaa laaaaaaaaa
:)

amazonka hat gesagt…

mrsko mi

Anonym hat gesagt…

Punis jos poglede slucajnih prolaznika, natjeras nekoga od njih da stane na trenutak, fiksira svoje oci na tebe i kada taj netko bude zasitio svoj pogled od tvog lika na slici, produzi ponovo put tamo gdje je stao, samo sada taj put bice pun utisaka i pun tebe!!

amazonka hat gesagt…

e sad ko je ovo pisao?:)
lerm?
ne?

Anonym hat gesagt…

I oprosti mi po ne znam koji put moju sklonost da zaboravim tko sam ustvari JA, zasto sam i s kim sam....ali ja ovaj put nisam na dnevnome redu...neki drugi vlak krece se u zeljenom smjeru, a ja nisam njegov putnik i ne krecemo se istom destinacijom....ne postoji moje ime na njegovoj putnoj listi,ali postoji moj nik da potsjeti sve nas i tebe da josh postojim i da se josh radujem sto si tu, sto sam tu i sto zivimo...LERMONTOV(i tu i iznad mene gore u tekstu):)))..pozdrav:)

amazonka hat gesagt…

dobro ba lerm nisi pa nista

amazonka hat gesagt…

cek zaboravila sam osmjeh
:)