Mittwoch, 9. Juli 2008

tanka li je ta nit

meni je bilo 12 godina a njemu 13
napisao mi je ljubavno pisamce, puno finih rijeci
i poslao po rodici
procitam, i uvrijede me njegove napisane rijeci
cak me i naljute
pa u toj ljutnji mu napisem ruzne rijeci
na drugoj strani njegovog pisma i posaljem po
istoj rodici da mu vrati
i za mene je tu bio kraj
nisam vise mislila na pismo njegovo niti
na odgovor koji sam mu poslala
tek dan posle, izlazim na pauzu
puno djece, svi se guramo
hocemo svi sto prije kroz vrata, na slobodu u dvoriste
tek u onoj guzvi osjeti kako me neko po obrazu svom
snagom puce sakom
ne kontam sta je
gledam i vidim njega, oci mu pune mrznje
nesto je prosiktao i otisao

14 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Da Amazonka,veoma tanka!
Ili mozda bolje receno radi se o jednoj te istoj kovanici koja ima svoje nalicje,kao i svoju poledinu.
:roll:

Anonym hat gesagt…

ih zar tebe neko da udari ;)

amazonka hat gesagt…

pozdrav afrodita:)

eto, i mene
kukavicki kad se ne nadas:)

Anonym hat gesagt…

cudi me znajuci tebe, da mu nisi vratila :)

amazonka hat gesagt…

eto ostala bez rijeci i reakcije
:)

Anonym hat gesagt…

Life is like a box of chocolates.You never know what you're gonna get!!!
Veoma tanka je nit u svakom dijelu nase zivotne realnosti...."kraj jedne velike ljubavi radja veliku mrznju"...."jedno veliko nase zadovoljstvo budi kod nekoga drugog jedno veliko razocarenje "...zato i sada vidim razlog zasto puno od onih koje ja znam ne znaju odgovor na pitanje......."Sta je to ljubav?"..ili bar se boje odgovora ili poslijedice od njega....u biti, strah od velike mrznje inhibira njihovu zelju za veliku ljubav:)...i bash zato, evo pre nego sto zavrsim, sjetio sam se necega iz davne proslosti..."napushteni, pas od ostale pse i covek od ljude, veruju samo jedan drugome i zato ih stalno mozes vidjeti zajedno...coveka i psa!!!!"..zbilja tanka je nit izmedju svega onoga sto nas svakodnevno opkruzuje!

amazonka hat gesagt…

je lerm ;) jesi ti ? ;))

Anonym hat gesagt…

kad cesh dole mala :P

amazonka hat gesagt…

uskoro
mali

Anonym hat gesagt…

hoces li biti ikoliko u augustu mala :)

amazonka hat gesagt…

vielleicht
mali

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
Anonym hat gesagt…

Ja sam bio da:)...moja malenkost LERMONTOV, jos na usluzi svojih prijatelja... mozdane stanice nisu jos zaboravile kako izgledaju prijatelje...pozdrav zone i tebi i svima do kojima dopire moja rec:)

amazonka hat gesagt…

e lerm:)