Montag, 23. November 2009

mace

24 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

imam nesto jos bolje kod kuce na kompu kad dodzem poslachu ti ...

amazonka hat gesagt…

bolje?
mozda drugacije al ne bolje

Anonym hat gesagt…

http://www.youtube.com/watch?v=jbEXr9-5UjI

Anonym hat gesagt…

a vidi huge

http://www.youtube.com/watch?v=n_oM4Xra7H4

amazonka hat gesagt…

a vijedla sam ove dvije
a hugo najebo
sto onaj ton ide na nerve
nije ni cudo da jadan zavija:(
al lijep je i sladak hugo

Anonym hat gesagt…

on vala sam uzme onu gumenu lopticu pa zvache i svira ... a znam ja da njemu smetaju visoki tonovi ... al haman je hugec specijalan :) kao sto i jest

amazonka hat gesagt…

ahaa

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
Anonym hat gesagt…

ehhh jano jano ...

amazonka hat gesagt…

wer ist jana

Anonym hat gesagt…

du bist jana, hast du das vergessen? :P ja i moj dojc,
danke fur die bild, immer schoen ...

amazonka hat gesagt…

a haa

Anonym hat gesagt…

kaze se hvala na komplimentu, seljanko je'na :)

amazonka hat gesagt…

nemam te rijeci u recniku

Anonym hat gesagt…

zaboravila si BRE, u recniku :)

amazonka hat gesagt…

ajd dobro jebes pricu

Anonym hat gesagt…

aman sto lajesh ... sta ima anamo??? kako su pujde ...kad ches u beiha

amazonka hat gesagt…

dobro su

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
amazonka hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Anonym hat gesagt…

imal snijega?

amazonka hat gesagt…

ima

Anonym hat gesagt…

Да, вероватно тако да је

amazonka hat gesagt…

ma tak se barem kaze jel:)