Dienstag, 22. Dezember 2009

kuda idu divlje svinje:)



tak je bio lijep snijeg
ja moje patike za trcanje
i sva sretna opet u sumu
kad ono  snijeg se topi
a ispod njega led
ne mozes ni koraka potrcati
stopala sasvim mokra
hodam po sumi i trazim puteve
kojima jos niko tog dana
nije hodao
jer tamo jos lezi fini snijeg
 nad mojom glavom
moja se  ptica razgalamila
ja je zovem moja
meni je moja
i prica li prica
meni drago
gledam u nebo
a ona sve glasnija
skoro se spustila do mene
pogledam za momenat
ispred sebe
vidim divlje svinje
par metara od mene
stanem, kazem psima pssst
oni sjedose i usutili se
cekamo sta ce biti
 par sekundi posle
ide kolona preko puta
mozda osam velikih
i nisam stigla izbrojiti al
oko petero malih
odose svojim putem,
psi i ne zalajase
ptica se usuti

16 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

super ... dobro su jack i mali mogli biti mirni ... jacka smo jednom dugo trazili kad je mala gica preko puta pretrcala na putu za ono veliko jezero ... kad je ona kishurina padala

amazonka hat gesagt…

pa pametni psi

afroditta hat gesagt…

Snijeg je pravo napadao ali se temparatura povecala,tako da i nas ceka otapanje.Steta! Tako je idilicno,svijetlo i cisto! Voljela bih da potraje jos koji dan !
:)

amazonka hat gesagt…

e danas je kod mene bolje
nema kise i izgleda da ce opet snijeg
;)

Anonym hat gesagt…

sretan bozic, nadam se da ove godine bila dobra curica :)

amazonka hat gesagt…

hvala

Anonym hat gesagt…

sneg je opet snezana :)

amazonka hat gesagt…

je je:)

Anonym hat gesagt…

sretna nova mala ...

amazonka hat gesagt…

hvala
takodjer

mandrak72 hat gesagt…

Pozdrav. Pronađoh te ovdje.
ps.s
Jablanko je dobio nove nastavke.
mandrak72

mandrak72 hat gesagt…

Sretna Nova Godina i Bozic.
pozdrav
p.s. izašle su nove price o Jablanku pa reko, znam da su ti se dopadale..
mandrak72

amazonka hat gesagt…

hvala ti mandrace
i tebi takodjer sretna nova godina
super sto se jablanko nastavlja:)

Anonym hat gesagt…

krme di si nema te nigdje u ovoj 2010

amazonka hat gesagt…

jebga

Anonym hat gesagt…

pa gdje si kako si ... imal sta novo ??