Samstag, 26. Januar 2008

ivana se zvala
u skoli je bila onako srednja zalost sto se znanja tice
ali u ismijavanju svega i svakoga je bila medju najboljima
mi smo putovali busom do ribnice pa smo posle nastave imali vremena jos poprilicno
a isto tako i prije nastave
istoriju nam je predavala vrlo stroga nastavnica
trazila je puno i djeca su je se poprilicno plasila
ja sam voljela u to vrijeme skolu, imala sam uvijek skoro sve petice iz svakoga predmeta
istoriju sam posebno voljela
i tako, predlozi ona djeci iz moga razreda da dok cekamo na bus ili na pocetak nastave
neka im ja predajem malo koju lekciju
ivana bi skakutala ispred mene, napravila grimasu na licu kao da place
molim te moliiim te, daj pojasni mi to ili to ili to
tako svaki dan

a kada bi bila u drustvu drugih, mnogo je pricala o meni
kao, njoj poklanjaju, zato sto je vole
sutra bi opet dosla i placljivim tonom moljakala, meni
meni, molim te
pojasni mi

ovo je cesti model ljudi
kurac su ljudi jebiga

12 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Elastican materijal od kojeg su deo ljudi sastavljeni uvek se vraca u prvobitnom stanju, prilagodjava se prema snagu jaceg,mocnijeg,ljepseg,kreativnijeg!Zauzima razne polozaje u zavisnost od inventivnosti njegovog kreatora ali nikad polozaj koji bi slomio njega ili diskriminirao na bilo kakav nacin.Kad ispuni svoj cilj tada trazi druge zrtve,pametnije i bolje od onih pre...jebiga, kurac su ljudi, ali kurac nema dug vek trajanja!!

Anonym hat gesagt…

Na ovo mogu samo reci da nedostatak
sigurnosti u svoje licne sposobnosti, stvara one, koji se tudim perijem krase.
I jos nesto sto je ziva istina
,a to je ona poznata: Zali sirotu na svoju sramotu. Takve osobe obicno ostave za sobom dobru porciju loseg okusa u ustima i iznenadenje,zbog lose procijene.
Ali nista ne treba uzimati pretesko,to su lekcije koje moramo proci,a ko ce nas nima poduciti,do oni, koji su majistori za odredeno podrucje.

;)

amazonka hat gesagt…

ma ima pravo afrodita
a ja samo pricam price :)

amazonka hat gesagt…

slika je super al mi zao bobu skloniti

Anonym hat gesagt…

pa vratit ces ga nekad

amazonka hat gesagt…

eto ajd neka malo

Anonym hat gesagt…

pa jel fino il nije

amazonka hat gesagt…

jest naravno
ali mi fale jack , bobi i dzeri

Anonym hat gesagt…

ih ;) treba ti ona jos 2 bloga ... bit ce i oni ;) nisu ni prije bili svi ... ima mala greskica al nema veze ;)))

amazonka hat gesagt…

ma dobro
vidjela sam gresku ali ne smeta

Anonym hat gesagt…

ok hajd na spavanje

amazonka hat gesagt…

ja ajd cus