Montag, 14. Januar 2008

muticka

par mjeseci je starija od mene a imamo ista imena
od moje tetke kcerka, stanovali su na strici
svakoga ljetnog raspusta i zimskog je dolazila kod nas
tj. kod tetke ane ali je uglavnom bila kod mene po danu
i dobar dio noci, samo je tamo spavala
plava duga kosa i uvijek se sminkala
cak je sa sminkom i spavala
kad dodje ja je pitam, koliko ostajes ?
kaze jedno 5 dana
aha
pet dana proslo ona jos tu
kad ides? pitam je
sutra kaze
ahaa
to je bilo svaki puta tako
a isla je tek dan prije nego kada prodje raspust
znaci zimi, mjesec dana
ljeti tri bogami
ima i brata, on je jos svjetliju kosu i oci od nje imao
on bi jadan da ide kuci ali ona nece
spremi se on tako svaki dan i stoji ispred kuce
pa je zove: jebem ti zvjezdu, ajde izlazi !
znas da moramo kuci
ona se pravi gluva, kao ne cuje
on bi ponavljao, sve dok njoj ne bi pukao film
pa bi izletila napolje i izderala se : idi, jebote caca (tvrdo c, posto mekano nije znala reci )
ja necu !(opet tvrdo c )
on bi onda nabrajao koje je kazne sve cekaju
i na kraju bi jadan odustao, usutio i cekao da se ona smiluje da nekada odu kuci
u drustvu je uvijek bila mirna, stidljiva
ljeti dok sam ja po krivaji plivala, ona je sjedila u odjeci na obali
nije se htjela skinuti u bikini, sramila se

nas dvije smo bile pravi pirati
tetka je uvijek imala svega u sobi, cigareta, likera nekih tonu
keksova, cokolada
e ona bi meni sve to kroz prozor bacala i onda bi nas dvije otisle na nase mjesto
pusile i pile
aaj ti boga
posle ti bude muka sto od cigareta sto od pica
jednom smo maznule vino neko a dan bio prevruc
nas dvije pokraj krivaje, ona je pila meni se nije dalo

bogami taj se puta pravo napila
s druge strane krivaje je jedan stari ciko iz susjednog mjesta pecao ribu
ona inace se plasila vode, al taj dan je gazila po brzacima
ja sam je morala drzati da ne ode u duboko, jer nije znala ni plivati
zagazi tako ona, pa gleda onoga ciku i pocne se derati
cikoooooo
jel ima ribeeee
suti jebote, govorim joj ja a ona se sve vise dere
bilo je tu jos scena al o njima necu :)
stiiiiid me :)

jednom smo babi nasoj u organizovanoj i isplaniranoj kradji usle u sobu
jednu kutiju keksa smo otvorile i stavile na krevete pa polako jele
dok smo mi trazile sto joj jos mozemo maznuti
ja sam taj dan imala jednu haljinicu skroz kratku, necu je nikada zaboraviti ;)
udje baba iznenada u sobu a drzi prut u ruci
ona pod krevet, ja za njom, pa zaglavim a haljina se jos podigla fino
dupe ostalo taman napolju
ubilo se za prut od babe sto je imala u ruci
par puta me sibnula pa onda je otisla, otvorila prozor i pocela glasno da se dere:
u pomooooc, u pomooooc
lopovi, karafuljee, opljackase me
mi smo iskoristile priliku za bjeg

ma ne bi moglo u par knjiga stati sta smo mi sve radile dok smo bile zajedno

9 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Citajuci tebe, ucim da uzivam, i da uzivanje pretvorim u zadovoljstvo...blago onom koji je u mladosti bio mlad i uzivao u nju!!

Anonym hat gesagt…

ha,ha! :)
Nasmija me od srca!
A samo je trebala ostati 5 dana?!
hi,hi ;)
Keksi su i meni bili zakon.Kolaci bonbone,sladoled.....nista mi nisu znacili ali keksi?
Najbolji su bili oni poput Jadra,pa im polako skidas prvi sloj vafla pa se sladis bjelom vanila masom,onda zubima struzes po sljedecem sloju vafla,dok ne dodes do cokoladne mase i tako u nedogled.Taj proces se mogao otegnuti u nedogled.Nije bilo za cilj najesti se slatkisa,vec uzivati svim culima.

ps.Ima kupiti kod nas Jadro keksa u specijaliziranim prodavnicama.
Kupim ga 1 do 2 puta godisnje,zbog
"Cejfa"!...i nostalgije
:)

amazonka hat gesagt…

e bas taj jadro smo mi u babinoj sobi otvorile i jele s cejfom ;)
lijep keks
ja ga jedem kada odem u bosnu , jos uvijek ga volim :)

Zmajcek hat gesagt…

Uzivam citajuci tvoje dogodovstine i price :) tu sam ja stalno

amazonka hat gesagt…

pozdrav mali buda :))

Anonym hat gesagt…

http://www.youtube.com/watch?v=HKvGIOxPR_0

jel to bio ovaj chiko :)

amazonka hat gesagt…

nevalja ti link

Anonym hat gesagt…

valja vala

amazonka hat gesagt…

valja valja :)