Sonntag, 20. Januar 2008

lane

ovo je cudni dio moga djetinjstva
koje ne razumijem ali ga se jasno sjecam
ne znam od koga sam cula
da je na brdu iznad moje kuce
grob od laneta
a mozda sam i umislila sebi
mozda sanjala
ko ce znati

uglavnom ja sam tu redovno isla
koliko se sjecam i po par puta na dan
ne znam koliko sam bila stara
mozda jedno 4 ili 5 godina
napravila sam ogradu oko groba kamenjem
stavljala sam mu svaki dan novo cvijece
znam da sam i brbljala uvijek nesto kao sa njim
e sta sam pricala ne znam
znam samo da sam to mjesto jako voljela
i da sam tu se bas dobro osjecala

mozda nekada i bude mi jasno zasto sam to radila
uglavno, smrt mi tada nije bila nista strano a ni strasno
niti je u mome svijetu smrt prestavljala bilo kakav kraj

7 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Nema kraja.Mi cirkulisemo cijelo vrijeme,samo se mijenja stanje.
Nesto poput vode...tecno,zamrznuto
i para.
Amazonka,ovo je veoma duboka tema,ja bih licno mogla truniti u nedogled.
A oci vijecno uprte u nebo!
Vidis nije cudno da se nasi putevi
ukrstise...i to bas na netu,gdje je puteva....ne zna im se broj.
Ja sam misljenja da NISTA NIJE SLUCAJNO!

:)

amazonka hat gesagt…

slazem se afrodita i ja znam da nista nije slucajno :)
pozdrav

Anonym hat gesagt…

Moze li bilo koja rec da se pusti u zrak i u svijet ako ta rec pre toga nije bila duboko u srcu i u nasem sjecanju....nosimo u srcu cijelo jedno djetinstvo,reci i ljubav onih koji su jedini uspjeli razumjeti nas...zivotinje..sada je valjda jasno zasto si to radila u djetinstvu...djetinstvo je znalo oduvijek da pronadje prave,iskrene,nevine ljubavi i da oko njih napravi svoju ogradu koja bi sacuvala i tu tvoju ljubav i to tvoje djetinstvo od napadima mladosti i starosti!!!

amazonka hat gesagt…

vidis kako si ti meni pametan lerm :)

Anonym hat gesagt…

Evo me Zonka,
eto samo da te pozdravim i da javim da sam tu.Sredujem se,montiram,teglim i grbacim.
Ali nema veze,sve to potpada pod rok sluzbe.

pono pozdrava

afrodita :)

amazonka hat gesagt…

a dobro je onda :)
pozdrav i tebi

Anonym hat gesagt…

ostavljam ti link ka meni

:)

dobar vikend!!