Mittwoch, 23. April 2008



5 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Ponekad pusti tisinu obojenu slikama i ona ce tebi dati najbolji odgovor nego da reci obojimo dovoljno lijepim i zivim bojama i da opet pritom ostanemo nedoreceni...jednostavno, ljepota nema gradaciju,sta je lijepo i bogu je drago!!

amazonka hat gesagt…

ti si lerm:)

Anonym hat gesagt…

Uh, ma ja sam, uvijek kad zavrsim nesto pitam se sta sam ja to zaboravio da napisem...i kao po nekom nepisanom pravilu ili se kasno sjetim ili nikad ne uspijem da skuzim .....LERMONTOV:))
P.S.Cijelu stranu sam napisao u vezi onog tvog sna ali u trenutku kad sam kliknuo na send pojavio se problem na blogu tvom...tekst mi se izgubio,inspiracija takodje.....steta....nikad necu moci na isti nacin da napisem ponovo isto:)

amazonka hat gesagt…

o jebemti tehniku
a bas bih voljela znati sta si naposao
jooj :(

:)

Anonym hat gesagt…

sjecas se onih suncokreta