Freitag, 11. April 2008

kavez

vozim se danas na posao biciklom
i prolazim pokraj nekih kaveza
i malo zemlje ogradjeno zicom
u njima su golubovi i kokosi neke mini sorte
imaju svi prstenove na nogama
jedan horoz je nekako uspjeo da izadje vani
i jadan sav u panici pokusava kroz zicu da se vrati
medju svoje
tamo gdje je navikao
jeste da tamo slobode nema
kavezi su to i ograde

ali iza ograde je jos gore
izasao je u svijet koji je za njega opasan
auta, ptice grabljivice
a i izgubljenost, samoca

stala sam i pokusala ga dozvati
da mu pomognem
ali on me se naravno plasio
nisam mogla duze ostati, morala sam ici
ne znam je li uspjeo uci nazad u svoj kavez

8 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

vi mi zivimo u kavezu ali ga ne vidimo,ponekad ona bica u onom vidljivom kavezu bolje zive od nas koji zivimo u nevidljivom kavezu.

amazonka hat gesagt…

ja moj vidim zmaju

:)

Anonym hat gesagt…

Ne volim cinjenicu da se zivotinje drze u kavezu.:( Zivotinje trebaju slobodu,bas kao i mi sami.
Duboko se nadam da je nasao put ka svojima.Kad ne moze biti slobodan,barem da je sa onima sa kojim je siguran.

Anonym hat gesagt…

ali cinjenica je da je toj kokoshi bolje u kokoshinjcu nego na cesti, ako vec nije negdje u shumi na slobodi ...

a sto se nasih kaveza tiche, mi smo jedino u kavezu obaveza i finansija ... ostalo smo slobodni raditi ... sve sto nam slobodna volja pozeli ...

ali ... nema hljeba bez motike

amazonka hat gesagt…

cinjenica je da kokoska ne bi mogla iza kaveza prezivjeti
jednostavno, nije sposobna za drugaciji zivot

a nisi ni ti, cim kazes da smo "samo" u kavezu obaveza i finansija:)

Anonym hat gesagt…

Svi mi ili bar veci broj od nas smo nekad imali ili cuvali zivotinje…..radjali su se mladi i do savrsenstva bili lijepi,a umirali iznemogli,umorni,siti od zivota, a gladni u dushu i u tijelu...to je rezultat i krajnji ishod svakoga ko slobodu gleda samo iz kaveza...medjutim nema gore od onoga da budes vezan okovima na slobodu,i da lutas trazeci slobodu u svom vlastitom kavezu... takav je covek...uvijek zarobljen u kavezu gdje mu je sve ograniceno, a narocno misli......zivotinje bar ih je neko tamo stavio,a covjek sam sebe!!!!!

Anonym hat gesagt…

kavez je u glavi, sam ga otvaraš i zatvaraš, vidiš ili ne vidiš...
pozdrav,
sasha

amazonka hat gesagt…

rasmislit cu o tvojim rijecima sasha
pozdrav i tebi
:)