Montag, 28. April 2008


















22 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

zeljno ocekujemo sta ce lerm isprdit :)

amazonka hat gesagt…

volis ti njega citati bogami;)

Anonym hat gesagt…

Pa biche neshto ... krasno bajno :) na naucno akademskoj osnovi :) i naravno sve sabrano oduzeto nece znaciti nish :) al et ... nek se pishe :)

amazonka hat gesagt…

kao da si ljubomoran bogte
:)

Anonym hat gesagt…

Zar sam ja ikad bio ljubomoran, ja neznam sta je to aman :)

amazonka hat gesagt…

jah

Anonym hat gesagt…

Zensku silujetu i ljepotu nikad ili rijetko komentarisem...vishe je zelim osjetiti.....i eto ostacu doslijedan samog sebe i svojih stavova u vezi toga i zastat cu mirno samo pored slike da bar njen kvalitet malo analiziram
P.S.Ako mrzite nekoga, ustvari Vi mrzite dio njega koji postoji i u vas....a Nas ne zanima nesto sto nije dio nas!!!!!!!:)))

amazonka hat gesagt…

o lerm:))

Anonym hat gesagt…

stvarno mi je zao sto nemogu da posaljem svoj komentar probavala sam nekolko puta ali evo da probam jos jednom:)blog ti je super a lermontovi komentari jos bolji:)iskreno cesto navratim i zbog njegovih komentara na tvoj blog a tebi mogu reci da si pocascena lermontovim komentarima zavidim ti:))pozdrav

amazonka hat gesagt…

eto uspjela si ostaviti komentar

vidis ti lerm, koji si kompliment dobio;)

pozdrav i tebi anonimna

Anonym hat gesagt…

rekoh ja :)

Anonym hat gesagt…

Uzivanje dobija svoju smislu i definiciju kad ima ko da procita,shvati,razume ili javno da prezentira i komentira odredjene stavove....rijetko kucam dva puta na istu portu,rijetko postujem dva puta na istu temu, ali isto tako rijetko susrecem ljude koji postovaju moje pisane stavove...zato se i njima obracam..tacnije, anonimnoj blogerici kojoj se toplo zahvaljujem na njenim recima i obecajem njoj da cu nju drzti visoko na mom licnom pijedestalu prijatelja kojih cijenim i poshtujem!!!!!

Anonym hat gesagt…

refleksija amazonke. ;)

amazonka hat gesagt…

pozdrav afrodita:)

Unknown hat gesagt…

to ti meni poklonila slike za rodjendan

amazonka hat gesagt…

eto vidis kako sam potrefila:)

pa sretan ti rodjendan mario:)

Unknown hat gesagt…

Bio i prosao......kako je Jano ribareva kci

amazonka hat gesagt…

nije lose mario ;)
nadam se da si i ti dobro
:)

Anonym hat gesagt…

...slika je vredna 1000 reci pa zato necu nista kometirati,gospodin lermontov je reko sve....zone tebi jos ostaje na nabavis luk i strelu pa bices lika i prilika prave amazonske ratnice:)))izvana divlja i neukrotljiva iznutra krhka i plaha ko golubica...pozdravljam te

amazonka hat gesagt…

e joo alekss, pa gdje si ti misa mu ;)
nadam se da si dobro
pusa :)

Anonym hat gesagt…

Ulicna svetiljka, baca svetlost u krug
dok crni leptiri lete pravo na nju
ali ne znaju da tu je kraj
da ih ubija njene svetlosti sjaj

Nekad sam leteo leptir bio i ja
svetlost me mamila krila mi sprzila
crni leptiru, bezi u noc
jutro sacekaj svetlost ce doc'


evo ti Zone kad je tako volis il kad si je voljela

amazonka hat gesagt…

hvala alekss, volim je jos uvijek:)