Samstag, 30. Juni 2007

ljubav je to (hrabro srce)

idem neki dan sa mojim psima u setnju i naletimo na patke

ne znam koliko ih je bilo ali dvije su bile zadnje u koloni

muzjak i zenka

moj pas instiktivno potrci u njihovom smijeru, a patka se toliko uplasila da nije uspjela da poleti nego je panicno pokusavala da bjezi i da se u nebo podigne

patak njezin partner, je uspjesno podigao se i bio je spreman za let ali je cijelo vrijeme cekao na svoju dragu

ona se jadnica spetljala i prevrnula na ledja a moj pas kada je to vidio odmah se meni vratio, sav pokunjen i u ocima napisano, nisam ja nista lose zelio da joj cinim

vidim je jadnu kako se koprca a patak cijelo vrijeme stoji pokraj nje i ne odmice

jednoga momenta je prestala da se mrda pa sam se bila vec uplasila da joj se ipak nesto lose desilo

isla sam polako prema njoj a on je hrabro stajao i dalje i pazio na nju

ona se valjda povratila od straha i uspjesno je ustala

pa su sretno odgegali dalje prema jezercetu

Keine Kommentare: