Samstag, 30. Juni 2007

nosim te u srcu

kada sam u bosni najvise volim po sumama i brdima hodati ili pokraj rijeke sjediti

a to je sa razlogom, jer kada god odem medju ljude , bogami mi i prisjedne

ali eto, ponekada se mora i otici, tako i to jutro

obavim poslove i krenem jos u pekaru, po ulici vidim sepa mali psic, ide prema meni

mlad je jos, par mjeseci mozda star

sepa jadan, mora da ga neko sutnuo jace

ide prema meni i gleda me, mislim se, koji ti je vrag boze, sta stvaras ono cemu mjesta na ovoj planeti nema

sta ti je ? jel ti zabavno sunca mu njegovog da gledas kako se pate ?

ako si ti njega stvorio i to je po tvojoj volji, onda si i covjeka stvorio, a po covjecijoj je volji da sutaju, udaraju, ubijaju sve ono sto im nije od koristi
znam sta im rade ovde, kad ih ima vise , ubijanje

mislim se ponijet cu ga, nedam, jebiga, nedam da ga sutate, zovem ga sebi i mazim ga

mislim mozda je gladan i dajem mu jelo, on samo okrece glavu

znao je, majkemi znao je sve ..

ja ga zovem da ide za mnom, znam da ce biti galame opet , reci ce kud si ga ponijela

pa jos i ono po glavi se mota, ne mozes ih ti spasiti, sta ti je, nisi ti bog (vidis da ni on ne moze da ih spasi )
u gradu kao i uvijek puno naroda, sjede, piju kafe, ono mucenicki, jadni, tesko im je

nije lako sjediti i piti kafe, proklinju zivot, sto nemaju mercedese, sto nemaju vile, sto nisu neko i nesto eeeee

gledaju me i keze se, ono vidi budale, mazi psa, sta glumi sveticu, neka ga sutne, pa jel ona misli da je bolja od nas ?

da jedno zlo nije nikada samo, eto ti ide moj poznanik i iz tog grada, kako si, dobro, tako

pa gleda u psa maloga i prica mi onda jos o nekome malenom, sto nema nigdje nikoga, samo, ko zna gdje mu je mati

ma zna se, ubili je bogami

a kaze moja zena mu kupi mlijeka pa mu nosi, njoj zao
ovakve su mi price sad jos dobro dosle, mislim se

al ne bi tu kraj price

on radi kao policajac, a kaze dobili su nalog da za dva dana idu da ubijaju skitnice, bilo je kaze par ugriza

kapiras li ti to boze ? par ugriza

a bogami ti si stvorio covjeka i dao si mu slobodnu volju jel a i inteligenciju, pa ce on da se sveti

za dva dana ubijanje



mislim nedam, bogami nedam, daj da te ponesem, on se i pusti al vidim neprijatno mu, zijeva

jeste li znali kad je psu neprijatno on zijeva ?

pustim ga na zemlju a raja se zabavlja, jebiga, nema govora, cudna slika

zovem ga da ide za mnom a on me gleda

i znala sam da mu je sve jasno, reko dobro duso moja, ponijet cu ja tebe u srcu

Keine Kommentare: