Samstag, 30. Juni 2007

otac

sjecam se osmjeha njeznih i tisina koje su uvijek bile tvoje pratilje

nisi nikada puno pricao ali kada bi se noc spustala, ja i ostala tvoja banda se takmicila koja ce doci kod tebe leci, jer pricao si nam najljepse price

a nisi imao knjiga da ih citas, nego si sam price sklapao, ponesto sto si upamtio ali posto nama nikada nije bilo dosta, ti si sam price nadovezivao

sjecam se tvoga smjeha, kada bi nas onako male i naivne zezao pitanjima sta bi ti voljela da si luda il da bogdom nisi

mi bi naravno ko iz topa odgovarale: da bogdom nisam

ti bi se gusio najljepsim smjehom a oci bi ti sjale kao zvijezde

a volio si price o marku kraljevicu

o junastvu i pobjedama

za mene si ti bio veci i jaci od bilo kojega junaka

koliko si ti bitaka bio, to sam bog zna

sjecam se kada smo ja i ti na konju jahali, ti u sedlu ja na sepama

a gore kod tocke prodje auto, konj se prope, ti pade a ja ostala sam i dalje, drzeci se cvrsto da ne padnem

sjecam se tvog straha kada si nas nasao posle nekoga vremena, konj se smirio, ja sjedim i dalje na njemu a ti sav uplasen, trcis i zoves

znam da si se vise plasio sa mene, nego sto te bolio tvoj pad i udarci

a sjecam se i cipelica koje si mi kupio, plave, sa rozom masnicom, al jest da si me prevario, obecao si bio da ces i mene povesti u grad

a kada sam se probudila ti i ona banda sto je starija od mene je pobjegla, dok sam ja jos sanjala bog zna sta ;)

neka, nagrada je bila velika, plave cipelice , jos ih vidim pred ocima, vidim mene kako sjedim iza kuce pod jorgovanom, sama, da mi niko ne smeta u mojoj sreci, dok sam presretno gledala u moje cipelice i divila im se

cesto se sjetim tvojih prica, tvoga smjeha i sjedenja za stolom ispred kuce

pa ako nekada suti neka od nas, ti bi onda pitao, sta si se ti usutila? pricaj sta

to je bilo u prevodu, sta tebe muci, ajde ne tuguj

a nase u sutnji pijenje pive i pusenje jedne cigare, onako, evo ajde jedan dim

svega se sjecam

i kada sam usla u bolnicu, pa te vidjela na krevetu

dok si svoju zadnju borbu vodio

a zelio si da je dobijes, ali ne budi strog prema sebi, ne mozes uvijek biti junak koji pobjedjuje, jednom imas pravo i ti da izgubis

Keine Kommentare: