Mittwoch, 12. September 2007

gdje se kriju cudovista ?


od djetinjstva mi je ostala navika, bilo kako da je toplo, da sakrivam ruke pod pokrivac kada legnem da spavam

plasila sam se uvijek cudovista, koja su se pod krevete sakrivala i cekale da njihove zrtve padnu u san

najtezi trenutak mi je bio u noci kada odem da legnem, a ne mogu da zaspim jer me strah da ipod kreveta lezi cudoviste i vreba

trebalo je skupiti hrabrosti i pogledati ispod kreveta

zeludac bi mi se stiskao od straha da cu ga ugledati a tada ne bih zanala sta da radim

ali, eto, pogledala bih, uvjerila se nema nikoga i spokoj bi me tada obuzimao

tada su dolazile sledece lude djecije ideje

sjecam se da me strasno zanimalo kako se zaspi , sta se desi u tom momentu kada iz jave prelazis u san ?

pa sam fino odlucila da cekam u noci, da ne zaspim dok ne vidim kako ce se to desiti
naravno, ujutro bi se se sva razocarana budila i mislila, eto opet nisi vidjela

sada kada sam odrasla (valjda) znam da ni dan nije siguran od cudovista koja se vise ni ne kriju pod krevete
mozes ih naci na svakom koraku i na svakom mjestu
zalud ti je ruke sakrivati od njih
uvijek te neko od njih nadje i vuce tamo gdje ti ne zelis biti

9 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Cudovista na sve strane.....
Ja nisam volila mrak....
Uvjek sam pjevusila....

Dobar post! :)

Anonym hat gesagt…

Ranije je strah dolazio u noc i plasio nas preko sna jer je jave bila tako sigurna i puna cuvara i to je bilo tada prirodno......sada moramo cuvati noc od budnih da joj ne uniste i to malo kreativnog straha sto je u njoj ostalo.......bar moramo sada noc cuvati kako bi bili sigirniji jer kad dodje dan umirem od straha kad poglednem u ocima budnih,a to morate priznati da nije normalno,a ja sam jos dete i zelim da josh podjednako uzivam i u nocu i u danu,i u strahu i u radosti .......LERMONTOV

amazonka hat gesagt…

ma ti si jos slatko dijete lermotov , i niko ne smije da ti uzima tvoju radost a ni tvoj strah ;) ima teta amazonka na tebe da pazi :)

a ja sam afrodita kada sam se bas previse plasila , molila one molitvice sto me mama ucila ;)
andjelu cuvaru moj , primi se u zaklon svoj , topli sanak ti mi daj i da snivam krasni raj ;)

sada kada razmislim , lijepa je to molitvica :)

Anonym hat gesagt…

Sad i strah i radost ima drugu dimenziju kad znas da imas svog cuvara i kad mu znas i identitet i pol..zbilja divno je osecati ta fizioloska stanja kad znas da neko budno strazari i cuva noc i dan i strah i radost....hvala ti sto se jos radujem djetetu u meni:)))....LERMONTOV

amazonka hat gesagt…

eto :)
kako da ne cuvam djecaka u tebi , kada je on nasladje sto imas :)

Anonym hat gesagt…

ma moja cudovista i moji andeli su non stop uz mene,nekad ih i osjecam pa kad ih nema,fale mi!
pusa

amazonka hat gesagt…

e to kina :)
pusa :)

Zmajcek hat gesagt…

Nekako su se uvek ispod krevet skrivala ta razna decija cudovista :)

amazonka hat gesagt…

zar i kod tebe zmaju pod krevetom su bila :)