Freitag, 21. September 2007

jakna

za vrijeme mojih srednjoskolskih dana, nije se imalo bas puno
a i kako bi, nas pet, jednoj mora otac placati stan u "velikom" gradu,
meni i jos jednoj sestri u malom gradu a dvije jos kod kuce u osnovnoj skoli
svakoj treba odjeca, knjige, sveske i sve sto spada pod skolsku opremu
otac sam radi i lomi se jadan da nama svima jednoga dana bude bolje
za vrijeme osnovne skole je bilo dobro, kod kuce uvijek toplo a i imalo se uvijek sta jesti
a u onin jebenim "stanovima"cumezima, jedna sobica, jedan krevet i to je to
a kostalo je podobro
nisam zeljela sada o tome
htjela sam da pisem o jakni od moga oca

nije se imalo para da se kupi a hladno zimi u bosni
uzela sam jaknu od moga oca iz njegovih momackih dana
bila je tamno -plava, boja se malo prisjevala, prelijep materijal
probam je i kazem, evo meni jakne
razmislim sta bih mogla uraditi sa nje da izgleda malo modernije
kupim neku svilu koja se prisiva na rubove
prisijem je na rukave, na rubove jakne a na ledjima napravim nesto u obliku djeteline sa cetiri lista

ljepsu jaknu nisam nikada imala niti vidjela
izgledala je tako lijepo, da su me svi pitali odakle ti takva jakna

moj prijatelj salem, po nadimku trebo :) se totalno zaljubio u nju
daj da je obucem, govorio je a ja sam mu je sva ponosna davala i uzivala kada bih vidjela kako je on sretan kada je obuce

jednom kada smo bili na nekoj pijanki on opet: ajd daj jaknu
kao da ga i sada vidim, kako je sretan dok je jakna na njemu

a lijep osjecaj je nekoga usreciti

tu noc sam mu jaknu poklonila

9 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Zone moja svaka ti cast,dusa ti je ko panonija nek takva i ostane

amazonka hat gesagt…

si ti ovo alekss ? ;)

Anonym hat gesagt…

Amazonka,sjajno....nekako sam se sva u usi i oci pretvorila,a cula
se izostrila ....ko' da je vidim.:)

E,znas sta,podsjeti me na mog dobrog drugara,nisam ga vidjela
15 godina,a nema dana kad ga se nesjetim.....Mozda napisem nesto o njemu......"nekad"....On je imao oko za detalje,nije puno govorio,a kad progovori....uvijek kaze nesto,sto je dobar povod za razmisljanje ili za smijeh.

Tako jednom prilikom,kupim ja patike i kad ih je on ugledao,odmah je prokomentarisao,onako cool,samo kako on to zna i rekao:
"Sto su ti dobre ove tene....os' dat dir(krug)?....."
To necu zaboraviti dok sam ziva..
.
Moguce da je taj fazon ofucan danas,ali onda je to zvucalo stvarno cool.......Nazalost,patike nije dobio,nije nosio moj broj.

:) I imaj ugodan vikend! :)

amazonka hat gesagt…

afrodita, nada se da ces napisati pricu o svom prijatelju
jer, najljepse su price , price iz zivota
hvala i ja tebi zelim lijep vikend:)

Anonym hat gesagt…

Tu noc poklonila si spomen svog oca,spomen svog djetinstva,dio sebe nesebicno podjelila zajedno sa koracima buducnosti, dala si besmrtnost svim tim procesima i hronicno nas navukla da disemo i budemo i MI ti koji ce zajedno s tobom slaviti spomen...te noci ti postovana moja si dala vise od jakne.....dala si nesebicnost,podarila si primer,podarila si sjecanje,dobila si prijatelja.....cijenu tvog poklona gledamo sada u svu formu i u potpunom sjaju i pitam se...boze kako jedna jakna moze promeniti covjeka,koncept njegovog postojanja,fiziologija njegove starosti i nacin komunikacije...u nekoj narednoj prilici kad imam vremena napisacu nesto o pogresnom procesu stareenja....."Ko je bogat?...onaj koji ima puno ili onaj kome malo treba?"......"bogat je onaj koji puno ima i bas to malo mu ne nedostaje" procitao sam nekad ovo i pozelio da svakog dana imam bar po jednu jaknu i da je poklonim svojim prijateljima.......... Vash LERMONTOV

amazonka hat gesagt…

uh lerm , kada procitam tvoje gledanje mene kroz tebe , pocnem se sebi svidjati :)))

Zmajcek hat gesagt…

Jednostavno divno i pelenito.

amazonka hat gesagt…

hvala zmaju :)

Anonym hat gesagt…

eto prepoznala si me :)))nesto sam ovih dana ama bas zakocen i ne stignem ama bas nista pregledati i pogledati ali ko sto nas narod kaze bolje ikad no nikad...