Mittwoch, 26. September 2007

san

vidim livade i zelene brezuljke na sve cetiri strane

a izmedju livada su putevi
ja hodam jednim i znam da trebam da poletim
potrcim da uzmem zamah ali me strah da se u nebo vinem

u momentu mi dodje misao, pa ti znas letjeti
slobodno, hajde
polako se pocnem dizati nebu
u pocetku me jos malo strah drzala
u rukama i ramenima sam osjetila jako strujanje
bio je to prijatan osjecaj
sto sam duze letjela, to je rastao osjecaj srece koji se i ne moze opisati rijecima

svuda plavetnilo,
sa ponekim oblakom, mekanim, prolazila sam kroz njih i uzivala

u trenutku budjenja sam pogledala kroz prozor i za mali djelicak sekunde vidjela sokola kako mase krilima i odlazi a ja sam osjecala kako moje ruke i ramena napusta strujanje



hvala ti prijatelju za ovaj let

9 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Ponekad zivimo samo da udjemo u dnevni red vjecitih sanjara,da budemo necija lista snova ili bar jedan tren u cekaonicu gde cemo cekati da budemo dio nekog sna....zivot uz takvu nadu bar mozemo zamisliti i boriti se za prevlast sna...tesko onima koji osudjeni su da budni sanjaju svoj dio realnosti... No evo polako napustam ovaj virtuelan svijet i prelazim u realnom.....uvek mi tesko pada taj prelaz jer je tako strasan vidik koji on nosi sa sobom....nista u tom svijetu ne potseca me na san mada na prvi pogled sve izgleda tako ljudski i realno:)...bash bi zelio znati cijenu, sadrzaj i intenzitet njihovog sna i dali je bar malo slican njihovom realnom svijetu.....LERMONTOV

amazonka hat gesagt…

e sad sta je san a sta java :)

Anonym hat gesagt…

E to je moja zonka pitanje vrijedno da se zivot potrosi na njega....sta vise zelimo, san ili java....i ciji san i cija java zelimo da budemo i koji nam svijet vise pashe i koga treba da molimo da bi postali dio njegovog sna i dali prtiom bi nasli pravu osobu sa pravim kvalitetima da sve to kvalitetno otsanja.....ah..da je zivot i san bio tako jednostavan svako bi ga znao zivjeti, a ja najvise:)

amazonka hat gesagt…

a mogu ti reci da mi se svijet sokola jako svidja :)

Anonym hat gesagt…

Amazonka,neznam zasto....ovim postom podsjeti me na neke davne godine,kada sam ja kao mala djevojcica dobila na poklon knjigu:
"Galeb Jonatan Livingston".Procitala sam je u cugu.....i danas mi nije mrsko citati tu knjigu...punu ucenja...
prostranstava.....vizija....snova

Tvoj san ima taj duh....
zelju za slobodom,samostalnim letom...

Neznam da li si je i ti citala,ako ne, toplo je preporucujem...

Laku ti noc zelim! :)

amazonka hat gesagt…

poznato mi zvuci afrodita ta knjiga ali se ne sjecam da li sam citala
u svakom slucaju cu je potraziti da procitam

laku noc zelim i ja tebi :)

Anonym hat gesagt…

Hmm,sta reci o snovima moja Zone,osim da sanjari nikad ne sanjaju ali sta je tu je, i kako sto rece mon ami,tesko onima sto su osudjeni da budni sanjaju svoju realnost,ja nikako da upamtim svoje snove mozda zato sto ih budan odsanjam...

Anonym hat gesagt…

Treci put pokusavam da ostavim traga ovde.
Hvala ti od sveg srca, sto si me se setila.:)))
........................
Leti. :))
Nema nista lose u snovima.

amazonka hat gesagt…

nema na cemu jelena :)
inace , ostala su sve tri komentara :)