Sonntag, 30. März 2008

9 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Koju god sliku da stavis na uvid javnosti,senzibiliziraces istu tu javnost, a oni koji imaju problema s temperamentom svojih misli u jednu rec opisat ce tebe: "Rastemperamentalisale su mi se misli".Jednostavno,svaki proces budjenja necega uvijek je vezan s dovoljnom snaznom inicijacijom, a ova slika doista inicira budjenje necega!!

amazonka hat gesagt…

proljece je :)

Anonym hat gesagt…

http://www.youtube.com/watch?v=U1kTRbXBlrM


http://www.youtube.com/watch?v=oem44cRUFJM

Anonym hat gesagt…

Obzirom da se "ne vidimo" cesto..
eto mene "tebi" ;)

Elem, uz kaficu i dalje je u opticaju shvrljanje po tvom blogu :P

Ostani takva kakva jesi..

Veliki pozdrav iz ShvedskU !!

" sweA "

amazonka hat gesagt…

bas volem kad mi ti dodjes ;)
pozdrav i tebi sweA:)

amazonka hat gesagt…

ovde ja ne vidim nigdje stipin a
ribnica i banovici me bas ne zanimaju puno
ipak hvala emire

Anonym hat gesagt…

pa start je u stipinu :D

Anonym hat gesagt…

Amazonka,proljece na tvjoe rame slijece........
:)

amazonka hat gesagt…

a znas onu afrodita

opet krece proljece
s pjesmom kroz moj kraj
dodje lasta, dodje roda
zazubori bistra voda
i poletje zmaj
...
meni ta nezaboravna :)