Mittwoch, 12. März 2008

verica se zvala
profesorica ruskog jezika
imala je nos ko capim sto no narod u mome selu veli
a oci je imala crne i izbuljene
jebiga da je u noci vidis, preplasio bi se
kako god da se ja prema njoj postavim
nazad dolazi samo mrznja
trebalo je meni vremena da ukapiram da me zena mrzi
i to iz jednog jebenog razloga
sto nisam izgledala onako kako bi njoj odgovaralo
naime, zena je mrzila svaku drugu zensku koja je imalo bila ljepuskasta
a jebiga, sto jest jest, ja bas bila slatkis
i sta se desi kada te neko mrzi ?
htjeo ili ne pocnes i ti da ga mrzis
a kada mrznja prodje ostaje gadjenje
mene to gadjenje nakon 20 i nesto godina nije proslo
al proce valjda i ono nekada

9 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

a možda žena samo nije volela švarcenegera :D http://img227.imageshack.us/img227/2071/konanbarbarinkz8.jpg

Anonym hat gesagt…

e, a švarci zaista ima živopisnu facu. Da ja, kojim slučajem, imam facu k'o on, hodala bih svetom gola-golcijata da skrenem pažnju s lica :D Inače, razlozi za odbojnost spram nekoga mogu biti različiti: ukoliko menja svoje ponašanje kako bi ti se dodvorio ne bi li dobio nepoklonjenu (haha) ocenu, na primer, onda ga možeš (ispravno) oceniti kao dvoličnog/troličnog/petoličnog/mnogoličnog ...) i prevrtljivog, pa ti se to može gaditi ... Kod nas u školi predaje profesorka - takođe ruskog, Božica se zove. Ima kriva usta i guste, spojene obrve. Čula sam masu devojčica (sedmi-osmi razred) kako se žale da ih Božica maltretira jer je ljubomorna na njihovu mladost i lepotu. Činjenica je, međutim, da o Božici tako pričaju samo one curice koje su ... kako da kažem ... neobdarene mozgom, pa bile one lepuškaste (jer to misle drugi) ili "lepuškaste" (jer tako smatraju one). Istu tu Božicu hvale i muška i ženska deca koja ocene zarađuju pameću i učenjem - bilo da su lepa, ružna, bogata ili siromašna. :)

amazonka hat gesagt…

ijs sanja bona :)

Anonym hat gesagt…

šta, ne radi link za arnija kao konana barbarina? Šteta, majkumu, a baš je lepuškast. :)

Anonym hat gesagt…

Postajem zbilja srecan sto nisam ucio ruski,nisam imao profesoricu po ruskom,a one koje sam znao onako u prolazu nisu se odazivali na ime bozica ili verica. Srecan sam zbilja, jer zahvaljujuci tome sto ja nisam imao njih nisam imao ni motiva da osjecam mrznju ili gadjenje koje ocito nije nedostajalo svim onima koji su ziveli djetinstvo i ucili izvorno ruski jezik koristeci svoju profesoricu kao pomocno sredstvo s kojem bi pokorili taj veliki jezik.No dosta o jezicima, i onako su oni isuvishe veliki,dugi,mesesti,vlazni,dirty i puni nepotrebnog sadrzaja,a reci koji ti jezici produciraju su prica za sebe:)....zelim da opet postanem dete, da jezik osjetim onako kao i sva djeca, kako lagano ulazi u moja usta i kako razmenjujemo cijeli toksicni sadrzaj....hm....ajmo svi bar za trenutak da budemo kao djeca,da ne gledamo zlo u drugima,nego u sebi..i to je jedino nesto za koje smo autorizirani!!

Unknown hat gesagt…

RIBARA STAROG KĆI

Po cijelome kraju na sto milja
Ljepote takve ni'
Kao što bješe lijepa Janja
Ribara starog kći
Iz grada ribe lovit došo
Gospodin lijep i mlad
Poljubio je ostavio
A Janjo što ćeš sad
Ribar teško mrežu vuče
Al u njoj ribe ni'
U mreži lijepa, mrtva leži
Ribara starog kći

amazonka hat gesagt…

e lerm ako cemo biti kao djeca u sebi necemo vidjeti zla a ni u drugima
to dolazi tek posle , kada se odrasta

mario hvala za pjesmu
i ja je volim :)
pozdrav


sanja ne radi jebiga :)

Anonym hat gesagt…

Nema covjeka,koji nema nekih stvari, sa kojima mora da se hrva i nosi.Neke su vidljive,a neke ne.
Ali to ne znaci da ne postoje.Ako prihvatimo ljude sa tom mislju,onda je lako prihvatiti i sebe i druge,bas onakvim kakvi jesu.Kao nesavrseni,ali ipak ljudi.

Ljubomora je glupa stvar,ne moze se koristiti nizasta konstruktivno.
Cisto sagorijevanje,bez da daje toplinu.

pozdrav :)

amazonka hat gesagt…

pozdrav afrodita :)