Sonntag, 28. Oktober 2007

ljubav

ljubav se mjeri materijalnim dobrima medju ljudima
tako je u ocevoj familiji uvijek bilo
amidja je uvijek imao vise novca, imao bolje placen posao i laksi nego moj otac

otac je dobio od djeda staru kucu, a novu koju su napravili svi zajedno, dobio je amidja i jedan dio te kuce, dobila je tetka koja se vratila od svoga muza sa malim djetetom
jedna je bila udana u vares, znam da je i ona uvijek vise "voljela" amidju nego moga oca

treca, najmladja je stanovala kod amidje i naravno dobro joj je islo uz njega
moda se pratila uveliko, imalo se dovoljno novca jer i ona je "voljela" amidju "mnogo"

moj otac nikada nije kukao niti se bunio, isao je kod njih svaki dan na kafu, kuce su u jednom dvoristu
sjecam se s kojim postovanjem su pricale o amidji a moga oca su gledale poprijeko ponekada
ona najmladja tetka se davno udala, ali i dalje je amidja bio njezin favorit u "ljubavi"

mi smo porasle, otac je imao vise novca nego amidja, nova kuca se napravila
imalo se
pocele i tetkine ljubavi da se mjenjaju

kada je otac umro, najmladja tetka taj dan je bila puna zalosti

skoro nekada na grobu moga oca, veli ta tetka :
ana je rekla ( to je ona druga tetka, sto je uvijek mome ocu sipala malu casicu sljive a amidji veliku, a sa amidjom je bila u svadji radi onoga dijela kuce tih dana) ona hoce pokraj njezinog Ive, moga oca, da je sahrane

9 Kommentare:

Zmajcek hat gesagt…

Ljubav se najbolje opisuje i oseca cutanjem.

Anonym hat gesagt…

ljudi ko ljudi. ljubav se i ne dobija brigom o tudjem misljenju. takva ljubav se bazira na zavisti. amidZa sigurno nije imao ono sto je imala tvoja porodica. sta je imao tvoj tata, a da je bilo vrijednije od bilo kakvog materijalnog zadovoljstva... znas ti i tvoja porodica. jer razmisli .. sta bi ti uradila da ti neko sere iza ledja :)

amazonka hat gesagt…

a ljubav ti je sirok pojam zmaju ;)

emire nije iza ledja nego iza peta
a kod mene je ipak amidja

Anonym hat gesagt…

Oduvijek sam sitnio ljubav na male i tanke dijelove da je mogu sto bolje svariti,shvatiti,prezivjeti,dozivjeti,vidjeti
ili objasniti...sve se na kraju svodilo da sam shvatio da sam samo zivot isitnio trazeci ljubav....i eto bash negde u sredini sitnenja mog zivota udarila me prica..prava prica za koju vredi nekad potrositi par minuta da osjetis njen udar po svom i onako dovoljno izudiranim tijelom....mozda ova prica nema veze sa ljubavlju,jos manje sa onom interljudskom, ali ima sa zivotom..a to je isto...nemas definiciju za ljubav ako je nemas gde staviti..a ja sam joj vec nasao mjesto i to u zivotu i u svome sjecanju i zasto da ne isitnim njen udar s vama....."pri stvaranju svijeta raspukala zemlja na dva dijela...adam pre nego sto je zrtvovao svoje rebro da bi stvorio ljubav eve pored sebe, nasao se na jednom kraju zemlje,a samo zivotni su se nasli na drugom kraju..jedini koji je uspeo da premosti tu puknatinu zemlje i da supstituira adamovu ljubav dok je eva ucila ljubav, bio je pas.....dosao se da se pokloni svom novom gospodaru i obeca mu vjernost i zrtvu...adam nije poznavao tada ljude ali upoznao je zrtvu svog novog prijatelja.....ali bas najveci udar sam dozivljeo kad sam cuo krik pasa nakon toliko vekova vjernost i odanost covjeku "Najvecu gresku koju sam ja ucinio je ta sto sam povjerovao covjeku"..eto tako isitnjen na dijelovima i danas trudim se da shvatim ljubav,zrtvu,vjernost....i mogu samo jednu preporuku da dam svima:
"Kupite malog psica...to je jedina stvar s kojom mozete da kupite ljubav za pare"
P.S.Treba i da date svoju ljubav,a to je vec preskupo za vas jel da....bolje ipak cuvajte vase pare

amazonka hat gesagt…

svaka ti cast lerm
(valjda si ti :O))

Anonym hat gesagt…

ja se samo nadam da ce ljudi kad tad prestati gledati i osjecati ljubav kroz prizmu novca Zone lepa pricica i dobro poznata:)

amazonka hat gesagt…

ma neces to docekati alekss ;)

Anonym hat gesagt…

Nista novo ni neuobicajeno.:( Veoma dobro poznajem favorizovanje,i mjenjanje misljenja i stavova u taktu punjenja ili praznjenja
materijalnog imanja.
Tuzno je to,ali na zalost prisutno
i istinito.
Ipak, imati dobrog druga,jaku moralnu podrsku i blisku disu,
se ne moze kupiti za novac.

I dobro je da je tako!

"Imati druga i biti nekome dobar drug,to je bogatsvo!"

amazonka hat gesagt…

slazem se afrodita