Mittwoch, 3. Oktober 2007

volim jesenjina





PJESMA O KERUŠI

Jutros rano gdje strn šumi, lupka,
gdje se bjeli trska u guguti,
sedmero je oštenila kucka,
sedmero je oštenila žuti'.

Do u sumrak grlila ih nježno
i lizala niz dlaku što rudi,
i slivo se mlak sok neizbježno,
iz tih toplih materinskih grudi.

A uvece, kad živina juri,
da zauzme motke, il' prut jak,
izišo je tad domacin tmurni,
i svu štenad potrpo u džak.

A ona je za tragom trcala,

stizala ga, kao kad uhode...
I dugo je, dugo je drhtala
nezamrzla površina vode.

Pri povratku, vukuc se po tmini,
i ližuci znoj s bedara lijenih,
mjesec joj se nad izbom ucini,
kao jedno od kucica njenih.

Zurila je u svod plavi, glatki,
zavijala bolno za svojima,
a mjesec se kotrljao tanki,
i skrio se za hum u poljima.

Nijemo, ko od milosti il' srece,
kad joj bace kamicak niz brijeg,
pale su i njene oci psece,
kao zlatni sjaj zvijezda u snijeg.

sergej jesenjin




8 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Imas i sta,i koga i zasto i s cim i kada i dovoljno vremena voljeti....znam da je vec odavno proslo vreme heroja isto kao sto znam da nikad i nije postojalo takvo vrijeme....mi smo ih ucinili herojima jer nismo znali kako na drugi nacin definirati njihovu velicinu i njihov dug prema buducim generacijama....ja,ti i svi ostali koji vjeruju u heroje placamo taj dug njihovog herojstva....trpimo kritike na nacin na koji se mi trudimo dobliziti njihovo herojstvo obicnim ljudima....trudimo se da velicinu stavimo iznad prosjecnosti,trudimo se da vratimo i dostoinstvo njihovo tako cesto gazeno, a nekada se i suzama radujemo na nas uspijeh, a s radoscu docekujemo novi potencijalni plac naseg truda...da, heroja nije tesko stvoriti,tesko je odrzavati njih u vjecnom zivotu.... mnogi zivi ne trpe konkurenciju kada su mrtvi ili kad su heroji u pitanje....ocito da ja opet ne spadam u nijednu kategoriju mnozinstva,a u istom trenutku drago mi je da nisam jedini u manjini...jer,volim jesenjina......nekada, a i sada tako volim i LERMONTOVA:)

amazonka hat gesagt…

a dobro , volim i ja lermontova :))

Anonym hat gesagt…

Ruska knizevnost...ja ipak mislim da nisam dostojan da Jesenjina komentiram...i zato cu stati na ovome, a sledeci put Zone mozes bobelja staviti nek ljudi sto ga nisu citali vide koja je to ljubav :))

amazonka hat gesagt…

moze alekss ;)

Zmajcek hat gesagt…

Mmmmmmmmmmmm,kako volim ovu pesmicu znam je napamet ali na rumunskom jeziku.

amazonka hat gesagt…

i ja sam ucila ruski zmaju a ne znam ga sada bas najbolje
a volim ruski samo radi jesenjina :)

Jelena hat gesagt…

E ovo mi je recitovao neko i jos mnoge njegove pesme, kad sam bila dete.
Hvala.

amazonka hat gesagt…

nema na cemu jelena :)
pozdravi toga sto ti je recitovao:)