Dienstag, 30. Oktober 2007

prva lektira

prvi razred ili drugi ne sjecam se tacno

ali se knjige sjecam veoma dobro, tj. njezinih korica i crvene boje na unutrasnjoj strani
kada mi je uciteljica dala knjigu, sva sam bila presretna, buljila sam u knjigu kao u boga

to je bila prva lektira koju smo mogli ponijeti kuci i citati
ja moju knjigu nisam ispustala iz ruku
nosala sam je ponosna svuda sa sobom i pokazivala svima
i desilo se

pala mi je i korice su se malo odlijepile od unutrasnjih listova
odmah mi je pred oci dosla slika uciteljice i njezine prijetnje ako knjigu ostetimo, morat cemo je i platiti
kako li cu je platiti, mislila sam se, kada nemam para

meni se citala druga knjiga ali ovu nisam smjela vratiti
nisam po noci mogla spavati
mislila sam na odlijepljene korice
na uciteljicu i njezinu reakciju kada joj je pokazem

mama je zapijelila knjigu providnom, ljepljivom trakom i bas je fino izgledala

kako god, dosao je dan kada sam je morala vratiti, sva sam pretrnula bila od straha sta ce uciteljica reci kada vidi da je knjiga ostecena
ona ju je uzela i nije ni pogledala

8 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Mnogi ne pogledaju ono zbog čega pretrnemo.

amazonka hat gesagt…

d, ja to naucila iz moje prve lektire :)

Anonym hat gesagt…

Otvorio mi se svijet kad sam je prvi put video...bila je tako lijepa,privlacna i ponosna na svoj izgled...nisam joj bio prvi i bash me zato onako nekako indiferentno gledala....a ja......onako nevin i pun jos mleka u sebi.....sisao sam u sebe svaku moju rec da bi nasao onu pravu s kojom bi se ja oprobao kod nje...zelio sam ipak da njoj pokazem da ima sustine u meni.....da znam toliko da bar mogu poloziti onaj prvi korak, kako se pristupa nekome koga prvi put gledas,i hoces da bash taj prvi put i ona i ti upamte i traje dok traju sjecanja...ali ocito da je postojala velika opasnost da ja budem zrtva njenog loseg iskustva sa mojim prethodnicima.....nisam im znao broj ali ocito da ih je bilo puno ako sam mogao svojim ocima da vjerujem........cudno se pocela ponasati kad je dosla blizu mene...ma ne, nisam je mogao povrediti jer mi je bila prva,a nisam ni iskustvo imao za takav tip povrede....a i stid me je bilo da joj to kazem..da sam neiskusan i da ne znam apsolutno bash nista od ono sto je ona znala i imala u sebi...a imala je puno...nisam vec mogao da izdrzim...sva moja sjetila su poceli da dokazuju svoje postojanje....poceo sam da gutam sve ono sto je od nje pocelo da izlazi,cijelu povijest punu krikova,zadovoljstva,emocije,izliv njeznosti,erupcija osecaja...puno toga sam osjetio kod nje...u jedan tren sam ucio vise nego sto sam dotad znao....na kraju sam priljubio svoje lice na njeno.....osjetio sam cudan miris proslosti,ruke su vec uveliko bili u zagrljaju i grlili njeno telo...ni sam ne znam kad sam i kako sam svrsio...znao sam samo da je tada postala moja...i da je moram cuvati do kraja svog zivota....izgubio sam nevinost tog dana.....nisam zalio jer zahvaljujuci njoj ja sam od tog trenutka postao rob njene moci i svakog sam dana cekao kaznu da primim njen bes i bol u meni...da budem iskren nisam joj ostao vjeran ali sam u svakoj novoj ucio i dozivljavao neka slicna i nova iskustva za kojih cu vam pricati nekada ili cu mozda dozivjeti da i ja nekome oduzmem nevinost....da i ja nekome postanem knjiga........

amazonka hat gesagt…

koliko li si ih jos u zivotu stiskao uz lice lerm :)

Anonym hat gesagt…

Veoma mi je zao da nisi dobila moj komentar koji sam juce ostavila.
Ne znam ali mora da ja tu nesto
smutim pa se komentar ne registruje.
Uh,te nase generacija autoriteta i strahova.Svasta su zahtjevali od nas i u mnogo cemu su bili rigorozni.I ja se dobro sjecam mojih strahova kao skolarka.
Veoma lako sam se sazivjela sa tvojom pricom,jer slicne sam stvari i sama dozivljavala.

amazonka hat gesagt…

da bilo je svega prije
od nasilnih odlazaka u kino i gledanja ratnih filmova, do udaranja djece koja pisu lijevom rukom
(moju sestru je uciteljica udarala i tjerala da pise desnom rukom )
i ima tu svega jos sto se dozivjelo po skolama

Anonym hat gesagt…

1991 Vukovar znaci imao sam 12 godina i naletio na "mi djeca sa kolodvora ZOO...i ko sto kazes Zone klinja ko klinja nisam imao love da je kupim,e nabavio sam kako sam nabavio(otvorio mamin novcanik)i trkom u knjizaru...e tad sam ti dobio batine ko kisa...jos je cuvam i svaki put kad je vidim sjetim se tih dana i mame

amazonka hat gesagt…

uh ti jos gore prosao od mene alekss:))