Dienstag, 30. Oktober 2007

san

sanjam da mi iz prstiju stopala nicu palme
i sjecam se kao ja sam ih tu posadila
na svakom prstu je niknuo novi isti takav kao i stari, on je kao korijen od palme i na vrhu onda zeleni listovi
padne mi na um da to nece biti dobro ako nastave rasti, jer kako ce mi onda stopala izgledati
uzmem makaze i pocnem iz sjeci
nema bola, kao nokat kada sjeces
poprilicno lako su se dali odstraniti
sve do jednog prsta
njega kada sam posjekla, pocela je da tece krv, veoma brzo i u velikoj kolicini
u tom momentu mi pocne i na nos da tece krv i ja padam u neku stolicu, pocinje da se mraci
osjecam kako curi u mlazu
neko od mojih u panici prica da moram ici odmah ljekaru a ja sva sretna mu pricam
ej nasla sam metodu kako zamjeniti djelove tijela
posadi samo neko bilje na njega i ono raste