Mittwoch, 11. Juli 2007

...

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

krivonoga :D

Anonym hat gesagt…

Bez obzira na ponos moj
i na to sto sam sam
ja davno shvatio sam
da sve u zivotu ima kraj

Znam, i ti moras zivjeti
da nekom svoju ljubav das
ja moram sve prezivjeti
i to da te volim, to dobro znas


Tu sam ja, pod istim nebom
s tobom isti disem zrak
tu sam ja, i ova noc bez tebe
samo zove se mrak

Tu tajnu otkrio sam sam
kad vise nisam tako mlad
sve sto se jednom izgubi
vise se nikad ne vrati

I svaki dan kad osvane
samo sam dalje od tebe
ja idem da se ne vratim
da barem tamo dusu umirim

Anonym hat gesagt…

Izvini za onaj komentar od pre neki dan, malo sam popio, pa kad sam video tvoju sliku zaista sam odlepio.

amazonka hat gesagt…

slusaj ti lazni zmaju
zalud ti pokusaji da zavadis mene i zmaja