Sonntag, 15. Juli 2007

krivaja

8 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Cao Amazonka,
Pa gdje si ti? :) Trazim te po 381,kad ni traga od tebe.Stoji nesto sasma drugo,meni nepoznato,
pa sam bila totalno zbunjena.
Znam da sam naravno mogla pronaci tvoj trag preko tvojih komentara,ali rijetko odatle kliknem na link.Pronadoh te sasma slucajno.Nedostajali su mi tvoji postovi.Ali sad znam gdje si,pa cu dolaziti. :)
Ostaj mi dobro, i ti i tvoja banda.
:) :) :)

amazonka hat gesagt…

ja spakovala ono malo mojih stvari sto imam i preselila se ovde

a kod tebe sam i dalje redovni gost :)

Anonym hat gesagt…

ljepotica

Anonym hat gesagt…

kod nas se ovakvi potoci zovu reka :o)

amazonka hat gesagt…

pa to jest rijeka sanja , ona prva slika je slika potoka :)

rijeka se zove krivaja

Anonym hat gesagt…

Trazih te i ja...
Preko tebe trazih Alekssa - sta se desilo sa tim linkom!?

Jel mogu malo da se bucnem u ovu vodu?

amazonka hat gesagt…

daa naravno :) a ovo mjesto u ovim brzacima je specijalno za masazu :)

nego, zao mi je sto ne mozes naci alekss , ali uskoro ce imati svoj blog , pa ces ga moci posjecivati

a ja preselila ovde,ovde mi je toplije i mekse :)

amazonka hat gesagt…

http://aleksspoetry.wordpress.com/

eto ga jelena , link od alekssovog
bloga