Samstag, 21. Juli 2007

krivaja

13 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

vidio sam ti sad mamu ... onde kod jerkove kuce

amazonka hat gesagt…

sama il sa bobijem ?

Anonym hat gesagt…

sa nekim zenama je bila

amazonka hat gesagt…

ja rekla mi je
isla po vodu

Anonym hat gesagt…

kad cu tebe vidjeti tamo ...

amazonka hat gesagt…

ne znam jos kada
i ako onda samo na 7 dana

Anonym hat gesagt…

sto tako kratko

amazonka hat gesagt…

a sto jebote obaveze
morala bih niki ostaviti samu a meni se to ne radi

Anonym hat gesagt…

pa ostani i ti sa njom :D

amazonka hat gesagt…

ne kuzis ti nista
niki je vec bila 2 sedmice u bujama
toliko je imala raspust i ne moze vise
a ja tada nisam mogla ici
sada bi mozda i mogla ali mi zao nju ostaviti samu ovde u njemackoj

Anonym hat gesagt…

:(

Anonym hat gesagt…

треба проверити:)

amazonka hat gesagt…

pod obavezno:)