Samstag, 14. Juli 2007

san

na nekom polju sam
nema trave, ni drveca, nista, gola zemlja, crvenkasta malo
neki veliki ovalni sto a oko njega sjede stare zene, ima ih puno
nesto pricaju, ne sjecam se sta, ali znam da nije nesto sto se meni svidja, jer ja se ne osjecam dobro medju njima
odmicem moju stolicu i okrecem je u smjeru tako da su mi one iza ledja

sad kao ja cekam da stupim sa mrtvacom u kontakt (osoba koju znam a nisam je dugo vidjela, nije mi nesto bas draga u realnom zivotu, a u snu sam zalila sto je mrtav )
sve ostale slike se gube i vidim kako se vazduh skuplja, dobija sivu boju, nesto poput magle, samo jos puno gusce
polako se kao val stisce i ja osjecam da sam sasvim blizu tom mrtvom covjeku
taman kada sam mislila, tu je, sada ce mi reci to sto zeli, nesto me naglo izbaci iz sna i probudim se

Keine Kommentare: