Freitag, 27. Juli 2007

san

sanjam da negdje sjedim, ne znam kako okolo mene izgleda, jer okolisa nije ni bilo
samo nebo iznad, poneki bijeli oblak i sunce

vidim slova od moje pjesme i sliku orla, recitujem je

kako je lijepo vidjeti tebe i tvoja velika rasirena krila kako je lijepo cuti tvoj zov da li sam i ja nekad kao ti bila, ponavljam ovo i lijepo se osjecam

u moje recitovanje se ubacuje neki daleki muski glas ( ne vidim ko je, samo cujem glas) i prica :

covjek je zaboravio i pokidao veze izmedju orla i njega
zaboravio je da pomocu orla moze stici do sunca

i onda se obraca meni i kaze nesto kao dobro je sto imas tu pjesmu, kao to je neka moja veza (ovaj dio sna mi nije bas jasno ostao u sjecanju, ali cini mi se da je nesto tako pricao )

6 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Snovi su ponekad deo neostvarene zelje a ponekad su i deo buducnosti.

amazonka hat gesagt…

eh ovaj neka bude dio buducnosti :)

Anonym hat gesagt…

ponekad sami i ostvarujemo svoje snove ali sve to zavisi i od zelje.

amazonka hat gesagt…

e da , treba znati sta zelimo , tada imamo sanse da nam se zelje i snovi ostvare

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
amazonka hat gesagt…

hvala na info sportista :) ali ovde na mome blogu nece biti reklamiranja za takve gluposti :)