Sonntag, 2. Dezember 2007

alim

.. no za amazonku .. kaži joj brate .. nek zna .. da su joj snovi dobri .. i da hi ja mlogo volim .. pa je i ona .. daklem slična meni .. i kaži joj .. nek se ne preserava .. nego nek pametno vidi .. kako je ja volim i poštujem .. a da tek ova moja .. prirođena .. prirodnost .. mene ovoga .. navodi na .. neke izraze i .. reči .. a sve .. najviše .. zato .. što to sve stoji na mojoj .. opet .. jebi ga .. prirođenoj .. slabosti .. tj .. nejakosti .. daklem .. strahu .. (.. ovo .. vidim .. izgleda .. kao neozbiljno .. a ne .. nije .. smrtno je ozbiljno ..)

.. vidio sam .. pa me podsjeti .. braniš vegetarijance .. kao amazonka šume ..
.. moj je stav .. po tem pitanju .. da oboje serete ..

.. vi ne želite nekome objasniti da je to važno ..
.. da je to važno .. vi bi to smatrali važnim za sebe ..
.. vi želite uvući nekoga u priče o kurčevim važnostima ..

.. ali .. kao što ispravno veli mile .. boli mene kurac za vaše važnosti ..

.. još da ti kažem .. kada smo već kod ovog pomena ..
.. pitanje snage je pitanje reference .. pitanje dvoga .. to jes pitanje dvojno .. to jes ..
.. prvo .. koja je to šuma koju sam spreman braniti životom ..
.. drogo .. koji .. to jes .. kako .. kakav je profil .. idiota .. koji amazonsku šumu brani životom .. da nije .. morebitno to .. nekakav pizdek .. koji jedva čeka da umre .. pa mu u tu svrhu treba posluži amazonska prašuma ..

.. ovo je sve jasno .. ?

Keine Kommentare: