Donnerstag, 13. Dezember 2007

amidja

sijeda kosa a lice uvijek preplanulo, nonstop je napolju

prva slika mene i njega je
ja mala, on me drzi u narucju, pogreb od pokojnog djeda andrije ,kojeg se ja nazalost samo malo sjecam
ali znam puno prica o njemu, pricao mi moj tata

ja i amidja smo diskutovali o raznim temama sve do teskih svadja
tvrdoglav on, tvrdoglava ja
jednom smo sjedili napolju za stolom
opet neka tema, ne slazemo se
e tu se amidja naljutio toliko da me je potjerao i bacio za mnom lopatu koja se tu nasla
:)
rado se nasih prica sjetim
za novu godinu je on bio nas djeda mraz
pitao nas jesmo li bile poslusne
jesmo, jesmo naravno
a jeste, rekao bi i on i dijelio poklone

on ima tri sina, banda prava
oni su ti isto bili nonstop napolju, nesto su uvijek pravili
pravi mali majstori
cak i kada je vani snijeg bio veci nego oni sami
iz nosa sline a ruke crvene ledenice
tek kada bi u kucu usli, pocelo bi plakanje, jer su ih ruke boljele
a strina bi tada galamila
neka, jebo vas vrag, sta sam ja govorila
oni bi svecano obecavali da se to vise nece ponoviti ... maaaa nece do drugi puta

tata i amidja su igrali karti
amidja je uvijek bio sretan kada bi pobjedjivao, smijeh mu nije silazio sa lica
otac se malo ljutio
radi atmosfere
i obrnuto
kada je kupio auto amidja, ja sam spavala a on je usao u sobu i uzeo me u narucje, ajde amidja te malo provoza

imao je do skoro macka, baco ga zvao
baco nikome nije vjerovao, samo amidji
u selu ima stana jedna i njezin macak je cesto se tukao sa amidjinim
amidja je staninog macka prozvao milosevic a njegov baco je tudjman
smijali su se tome i amidja i stana

skoro amidja pece sljivu a ja sjedim sa njim, malo je popio
pa prica o baci
cista dusa kod zivotinja kaze

a neces ga ubjediti da se zemlja okrece oko sunca ako on to sam ne vidi

9 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

jesmo se raspisali jutros aman

amazonka hat gesagt…

jes vidioo

Anonym hat gesagt…

jakako bio sam ti juce pred kucom ... ne vidjoh bobu

amazonka hat gesagt…

bobo mozda spava u kucici

Anonym hat gesagt…

aha icu mozda sutra opet pa cu vidit kad podjem za rajvosa

Anonym hat gesagt…

Lepo je kad pisemo istoriju,kad trosimo kreaciju i vreme da nju doblizimo do svih onih koji zele da cuju ili procitaju nesto od nje...jos ljepse su price koje vec odavno su obojeni zivotom,bude misli,razvijaju i osmisljaju prostor,tjeraju nas da se opet druzimo sa nasim staro-novim prijateljima,da volimo njihovu proslost,da opet osoznajemo sami sebe,da se budimo srecni ujutru sto jos imamo motiva i zelje da o njima pisemo.....uvek trebamo istoriju kombinirati sa sadasnjosti,traziti male stvari koji nose velikih trenutaka i divnu buducnost...provedi vise vremena sa porodicom i prijateljima,jedi omiljenu hranu i posjeti mjesta koja volis.....zivot je lanac od trenutnih uzitaka,nije samo prezivljavanje...prezivljavaju samo oni koji su brutalno zaboravili i prodali sebe i ostale u sadasnjosti za neku nedefiniranu buducnost,ali zive one koje iskreno u sebi nose proslost,nose reci da daju sadasnjost toj proslosti i moc da toj sadasnjosti mi damo vjecnost... elektronski mjerac vremena svaki dan broji impulse zivota...jedan dan kad nam dodje racun svi bi se cudili otkud toliko puno od zivota smo potrosili,nista nismo osjetili, a ipak treba da platimo potrosenu proslost i zivot.....sada ja osjecam tvoju proslost i osjecam radost sto ja nju sada citam kao sto citam i moj licni brojac zivota...koliko treba da platim za tu lijepu proslost i trenutni uzitak....

amazonka hat gesagt…

uh lerm :=)

Anonym hat gesagt…

:)

Mislim da si i ti veoma rano spoznala cistocu duse kod zivotinja,zato toliko drzis do njih.

Volim tvoje price,ljudske su ! :)

amazonka hat gesagt…

hvala na lijepim rijecima afrodita :)