Dienstag, 18. Dezember 2007

san

sanjam neku zgradu
u njoj je puno ljudi
neki su mi ostali u sjecanju
dvojica muskaraca, do pasa goli, sjede na hodniku
pricaju kako ih je treci prjiatelj njihov prodao
treci je odmah u sobi, vrata su otvorena, on ih slusa i nesto im dobacuje
objasnjava, kako je novac bitan i da im treba
ova dvojica se bas i ne ljute puno

pa sada dalje

neki kao moj ex sef i ja hodam pokraj njega
kaze, ovo sto si uradila, nije bilo dobro
ja mu kazem da to nije istina
al on se samo smije i meni je jasno, da za njega druge istine nema

mislim se, moram ja izaci odavde

i idem kao prema moru, reko, malo cu i zaplivati

vidim ispred mene dolazi lavina, il vode il zemlje, tesko je definisati
pogledam u zemlju i vidim kako se prljavstina sa povrsine uzburkala, podigla
ceka na onu lavinu da je pokupi
ja se mislim, dobro je ovo
i nema straha u meni, nista, niti panike
znam da ja mogu otici gore na vrh i da lavina nije moj neprijatelj
polako idem prema vrhu a lavina obilazi moja stopala
i ide dalje
na vrhu sam i vidim dolazi mi jedna djevojka u susret
ja je zovem mirno i kazem, dodji kod mene, dole je lavina
zemlja se cisti
ona isto bez straha, sasvim mirna, dodje do mene

Keine Kommentare: