Montag, 24. Dezember 2007

bozic

hoce li se ove godine roditi bog ?
da hoce bogdom

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Najteza stvar meni u zivotu je da kazem na pravom mjestu pravu rec na pravi nacin...jednostavno ja to ne mogu,nikad nisam ni mogao,a pozivam i buducnost da se na promenu stanja ne nada....isuvise dugujemo ovom prazniku da bi postojala tako lijepa rec ili opis da vrati taj zivotni dug sa istom mjerom...radjanje,zivot,mladost,pol,reci ne mozemo vratiti natrag......kako rijetko dosad bicu obican,miran,fin ,kulturan i vaspitan i sve cu da kazem u jednu rec...."Sretan bozic svima".......pazite svi sta i koga u sebi prizivate na ovaj dan,taj netko ili nesto mora zasluziti svaki djelic vase zelje...zato budite malo vise skromni,skromnost je vrlina koju bog cijeni,a svi ostali oko nas nju preziru...ali nije rodjendan njima,o njima pricam i pisem svaki dan,nek mi oni oproste sto sam ih danas tako surovo izbacio iz mog zivota i iz mojih zelja koji su tako skromni za njihovu neskromnost, ali neka produze slobodno i brutalno da preziru moju skromnost,rec,iskrenost....ima ipak netko koji je zasluzio da se bash danas sjetim njega,netko koji je vec odavno zasluzio i ispunio svako slobodno mjesto u meni...taj netko sigurno zna i tko je, i zasto je tu i koliko dugo ce da bude tu....covjek zivi sve dok mu ime zivi..sretan mu rodjendan

amazonka hat gesagt…

ma zna sigurno :)
pozdrav , nismo se odavno cvrljali :)