Samstag, 29. Dezember 2007

san

idem u nekoj koloni ljudi
prva kolona kao ide u jednom smijeru
a druga, kao to je ona koja ide u mome smijeru
ja sam na vrhu kolone, koja nije moja i pricam sa nekom zenskom
a moja kolona je kao prikljucila se ovoj drugoj

sad meni pade na um da ja moram ici nazad, da vidim gdje je moja kolona
i odem a i ta zenska isto ide sa mnom da vidimo
priblizavam se kao kraju, kolona je sve redja, sve manje ljudi
i kao znam moje kolone nema
odvojila se od ove prve i otisla u svome smjeru
ja sam sada tu, gdje nikoga ne poznam, ova kolona kod koje sam ce ici u svome smijeru a ja cu ostati sama

imam sada nekoliko mogucnosti da kao idem prema svome cilju
ali na koju god stranu da podjem
moram preko neke granice
ja se odlucim za desni smijer
ona zenska mi kaze
ne, nemoj tamo, tamo je opasno
pitam: zasto ?
kaze, ma tamo ti je cudan narod
nece biti dobro da tamo prelazis granicu
ok, kazem
ona mi predlaze da idem uz brdo i kao gore je najbolji put za mene, najbolja granica za prelaz

ja se osjecam gadno, mislim se, koje sranje
brojim kao koliko cu buseva morati promjeniti dok dodjem do cilja
tu mi dolazi ideja da zovem sestru da dodje po mene
kao nije njoj tako ni daleko
od granice
vadim handy ali nekako sve to tesko ide

hocu da trazim broj a na ekranu vidim stoji veliko :
sta radis sa pakistana ?

tu sam se probudila
umorio me san

15 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Subota je,prepricavamo sudbine protekle nedelje,proteklog mjeseca i protekle godine...nekome sudbina dolazi preko sna,a neke jos gore od ovih gore sudbinu dozivljavaju i u realnom i u virtuelnom i u svijetu snova.....oni nazalost vec odavno nemaju prava da uzivaju u slobodu izbora...sloboda je tako surovo napustila njihov san,njihovu sudbinu kao sto je napustila i zivot bojeci se od okove koji svaki covek koji zivi u slobodi jos nosi na nogama,u dushi,u srcu,u samoci...sva sreca sto slijedecu subotu je neka nova godina,godina i vreme za neke nove snove,nove zelje,nove ljude,nove poruke na ekranima,novu slobodu sa nekim novim likom,neku novu samocu gde bi sami bili samo u snu ali sa slobodnim mislima,godina novog zivota,novog kvaliteta,novog lika covjeka,godina zdravlja i prijatelja,godina novog pakistana i godina starih navika da postujemo one koji su sitnicama i malim gestovima izazvali kod nas suze,srecu,reci,ljubav,nesebicnost,plemenitost i neke instinkte koji smo odavno stavili u povijest, a oni im opet dali novi zivot i pustili opet krvi u njima!!!

amazonka hat gesagt…

fino :)

Anonym hat gesagt…

Neki intenzivni osjecaj u toku prosle dane samo se prelomio preko sna...previse osjetliva si ocito, i stanje specificne emocije u kom si zatvorena bar jednu nedelju minimum, ucinilo je cudnu vizuelizaciju koja stvorila je tako mocan utisak kod tebe da si taj san ti prenijela preko teksta...snove koje pretskazuju bilo sta ne pricaju o nikakvim imenima tako da ovaj je samo ekspresija tvoga stanja....prag apsorpcije spoljasnih utisaka je jos dovoljno velik kod tebe i zato unutrasnjost sna i njegova poruka je tako cudna i bizarna

amazonka hat gesagt…

lerm ovo si ti sve ?
jebote potpisi se:)

Anonym hat gesagt…

sto ti jednom reche, to palestina iz tebe govori :)

amazonka hat gesagt…

sve nesto anonimno a ja nista ne kapiram

Anonym hat gesagt…

pa kome si rekla jednom ... iz tebe palestina govori ti si ko one hodze :)

amazonka hat gesagt…

a kakve to veze sada ima sa ovim snom ?

Anonym hat gesagt…

neshto me pakistan na to asocirao

amazonka hat gesagt…

aha eto sad imas i irak jos

Anonym hat gesagt…

da nisi vidovita

amazonka hat gesagt…

aha
dalekovidna

Anonym hat gesagt…

yea

Anonym hat gesagt…

Dosla sam da ti pozelim srecnu Novu godinu
i manje ovakvih snova.

amazonka hat gesagt…

hvala jelena na dobrim zeljama
i tebi sve najbolje zelim od srca