Montag, 31. Dezember 2007

jarani

sef u familiji je fredi
on je prvi dosao

bio je u domu za zivotinje
prije je zivjeo kod nekoga amerikanca, vojnika, pa kada su otisli iz njemacke
ostavili su fredija u domu

par njih je fredija nosilo kuci i vracali ga nazad
kazu, ne ide, stoji pokraj vrata, mjauce i grebe

kada sam ga ja unijela u stan, moj otac je sjedio u svojoj omiljenoj fotelji

fredi sav sretan kada je usao, pronjuska po stanu
vidi se da je veseo
kada je sve kontrolisao, pravo mome ocu u krilo i tu je zaspao
moj otac se nasmijesi i kaze
jebajiga, znaju zivotinje ko je najbolji :)

posle je dosao jack
jednom smo isli kod moje sestre a njezini tamo imaju isto psa , eki se zove
moj fredi navikao na pse, nikada nije bjezao kada bi mu se koji priblizio
tako i taj puta
eki navalio, laje a fredi samo sjedi i gleda ga
eki sve ljuci a jack dodje frediju da pomogne
ode i on laje na ekija, bjezi , bjeziiiiii
ovaj nista, u extazi i ne primjecuje jacka
eki nasrce sve ljuce na fredija
a fredi se kao sapic0m malo brani

jack vidio odnijeo vrag salu, eki ga ne sisa ni jedan posto
ode nazad iza njega i uhvati ekija za rep i vuce ga od fredija
nezaboravna slika :)

drugi puta je bilo puno opasnije
ja sam inace morala kriti se od fredija kada idem u setnju sa jackom
jer i on je uvijek sa nama isao
taj dan mu nismo uspjeli pobjeci i on ide sa nama
vidim jednu poznanicu, ona ima lovackog psa
ringo se zove
moj jack jeste da je mali, ali skoro svaki pas ima respekt od njega
zna se djecko postaviti, ima karizmu jebenu :)

tako i ringo, mnogo veci i jaci sigurno od jacka
ali jack je sef i njega se slusa
ringo vidi fredija
zatrci se prema njemu
a fredi onakav kakav jeste, ne mice nego ga ceka
jack isto trci za ringom, on je znao da ringo nema dobre namjere
uspjeo je prvi da stigne do freda
stane ipred njega i zagalami :
ne diraj !!!
ringo se zbuni, ne zna sta ce, fredija zubima za vrat uhvatiti ili ne
elke vristi histericno, vidim i ja nece ovo biti dobro
polako odem do ringa, fredija i jacka
uhvatim ringa za ogrlicu
medjuvremeno je i fredi razumjeo u kakvoj se situaciji nalazi
i kada je vidjeo da ja ringa drzim, skocio je na ogradu
ringo se propne a velik je bas i zakaci ga malo zubima
bila je ruzna rana

i eto
snaga bez hrabrosti nista ne vrijedi a jack je hrabar a plus jaran

15 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

sjecam se ...

amazonka hat gesagt…

jah
a ti pitu pravio :)

Anonym hat gesagt…

bilo je to dobro vrijeme ... sve na kredit sve za raju jarane

amazonka hat gesagt…

a ja
nema ni fredija vise

Anonym hat gesagt…

nema ni pite, nema ni ... sve bude i prodje, danas jesi, a sutra nisi, nema te ... otprilike to je to ... prodje godina bez ... ali sta je tu je

Zmajcek hat gesagt…

SRECNA TI NOVA GODINAAAA!!!

amazonka hat gesagt…

zmaju :)
sve najbolje zelim i ja tebi
i budi mi zdrav :)

Anonym hat gesagt…

a zaboravila si malu crnu sto se pishkila na pod non stop ...

amazonka hat gesagt…

a nisam je zaboravila

Anonym hat gesagt…

sjecas se kad se u ogradi zaglavila onoj tamo preko b3 pa nezna gdje ce naprijed ili nazad

Anonym hat gesagt…

E' bas je jaran! :)

amazonka hat gesagt…

sjecam se naravno
htjela kroz ogradu

afrodita,jeste , bas je jaran:)

Anonym hat gesagt…

na ja ... ok

Anonym hat gesagt…

Podeli s nama i to tvoje stanje sigurnosti,zasticenosti i ponosa kada imamo hrabrost i vernost u istom trenutku tako blizu nas da cuvaju diskretno nas strah i nase tajne, ni ljudi nisu znali da budu hrabriji i verniji, i to oni ljudi od svoja najbolja vremena kada su bezuvjetno oni jedan drugome cinili divnu cijelinu !

amazonka hat gesagt…

eto podijelila sam lerm :)